انتشار رندرهای جدید از گوشی iPhone 15 Pro

انتشار رندرهای جدید از گوشی iPhone 15 Pro

شرکت اپل سپتامبر سال جاری از نسل بعدی آیفون موسوم به سری آیفون 15 در چهار مدل رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این سری منتشر شده و اکنون نوبت به رندرهای باکیفیت از مدل گوشی iPhone 15 Pro رسید.

برجستگی دوربین در آیفون 15 پرو ضخیم‌تر خواهد بود و برآمدگی‌های دوربین جداگانه بزرگ‌تر از قبل می‌شوند. جالب اینجاست که مدل Pro Max دارای یک برآمدگی دوربین کوچکتر است که شایعه شده شامل لنز زوم پریسکوپ می شود. طبق شایعات گذشته، دوربین‌های آیفون 15 پرو دارای «فناوری حسگر کاملاً جدیدی هستند که نور بیشتری را جذب می‌کند و نوردهی بیش از حد یا کم نوردهی را در تنظیمات خاص کاهش می‌دهد».

یکی از تغییرات عمده در آیفون 15 پرو، سوئیچ به پورت USB-C است که انتظار می رود شارژ را سریعتر و کارآمدتر کند. با این حال، سریع‌ترین شارژ به کابل‌های USB-C که توسط اپل تأیید شده‌اند، محدود می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی های جالب دکمه های لمسی سایلنت است که احساس فشار دادن یک دکمه واقعی را شبیه سازی می کند. کلید بی صدا نیز یک دکمه لمسی خواهد بود و جایگزین سوئیچ کشویی می شود که در مدل های قبلی دیده بودیم.

قاب‌های آیفون 15 پرو نازک‌تر خواهند بود و از هر طرف فقط 1.55 میلی‌متر سایز دارند و شیشه صفحه نمایش انحنای ظریفی خواهد داشت و به طور یکپارچه به قاب تیتانیومی منتقل می‌شود. این باعث می‌شود که آیفون 15 پرو کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود باشد و ابعاد آن 146.47 در 70.46  در8.24 میلی‌متر است، در مقایسه با ابعاد 147.46 در 71.45 در 7.84 میلی‌متر برای iPhone 14 Pro.

رندرهای فاش شده جدید همچنین نشان می دهد که آیفون 15 پرو در چندین رنگ از جمله قرمز عمیق و همچنین سفید، مشکی فضایی و طلایی در دسترس خواهد بود.

مثل همیشه، طرفداران اپل و علاقه مندان به فناوری مشتاقانه منتظر عرضه آیفون 15 پرو هستند که انتظار می رود در سپتامبر سال جاری عرضه شود. رندرهای فاش شده فقط بر هیجان افزوده اند و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم اپل چه شگفتی های دیگری را برای ما در نظر گرفته است. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات افشا شده درباره نسل بعدی آیفون ها صحت پیدا کنند و به شایعات تایید نشده نپیوندند.

بیشتر بخوانید  خبرهای کوتاه از دنیای علم و فناوری

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندرهای جدید از گوشی iPhone 15 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *