فروش تبلت و کروم بوک در سال جاری رشد داشت

فروش تبلت و کروم بوک در سال جاری رشد داشت

تبلت ها و کروم بوک ها دیوایس هایی هستند که کاربران خاصی دارند و در مقایسه با تلفن های هوشمند هر فردی متقاضی خرید آنها نیست. در این بین به نظر رسیده سال 2021 رشد فروشی در این میان به وجود آمد.

شرکت بین المللی داده (IDC) پیش بینی تازه ای را در مورد بازار جهانی تبلت ها و لپ تاپ هایی که سیستم عامل Chrome OS دارند ، منتشر کرده است. آنها امسال انتظار رشد بیشتر در هر دو دسته را دارند.

تحلیلگران می گویند تقاضا برای تبلت و Chromebook به دلیل همه گیری گسترده ای که باعث توسعه سریع سیستم های آموزش از راه دور و ارتباط از راه دور شده است ، در سال 2020 سر به فلک کشیده است. در چنین شرایطی ، کاربران در سراسر جهان به تجهیزات محاسباتی اضافی نیاز داشتند. IDC پیش بینی می کند که امسال محموله های تبلت در سطح جهان 1.8 درصد افزایش یابد و به 166.5 میلیون دستگاه برسد. در سال 2020 ، این گروه نرخ رشد دو رقمی را ثبت کرد.

در مورد کروم بوک ها ، طبق گفته تحلیلگران ، محموله های آنها به صورت سالانه 33.5 درصد افزایش می یابد به 43.4 میلیون واحد. با این حال ، کارشناسان معتقدند که رشد بیشتر تقاضا ممکن است متوقف شود. واقعیت این است که با کاهش اقدامات محدودکننده ، کاربران هزینه های سفر و سرگرمی های سنتی را شروع می کنند. در نتیجه ، فروش دستگاه های رایانه ای جدید کاهش خواهد یافت.

“فروش تبلت و Chromebook به دلیل تقاضای بی سابقه برای راه حل های کار و یادگیری از راه دور ، در سال 2020 بسیار گسترش یافت. امسال نیاز به بودجه مناسب و در عین حال همه کاره برای راه حل های ترکیبی کار و یادگیری از اهمیت بالاتری برخوردار است و این امر همچنان تقاضای این دستگاه ها را ادامه می دهد. ”(Anuroopa Nataraj) ، تحلیلگر تحقیق در IDC’s Mobility and Consumer Device Trackers. وی گفت: “فراتر از سال 2021 هر دو دسته با كاهش تقاضای مصرف كننده و آموزش به مبارزه ادامه خواهند داد. با آرامش محدودیت های قفل ، مصرف کنندگان هزینه های سفر و سایر حالت های سرگرمی را افزایش می دهند. که به نوبه خود بر رشد این دستگاهها تأثیر خواهد گذاشت. ”

بیشتر بخوانید  شایعاتی در مورد تبلت های نکسوس 8 و نکسوس 10

جیتش اوبرانی ، مدیر تحقیق در IDC Mobility and Consumer Device Trackers ، گفت: “در حالی که 2021 به عنوان یک سال اوج برای هر دو تبلت و Chromebook عمل می کند ، اما فرصت های زیادی برای هر دسته دستگاه وجود دارد.” “Chromebook به سرعت در محیط های کاری مفید بودن خود را اثبات می کند و اگرچه در این تنظیمات جایگزین ویندوز و Mac نمی شود ، اما انتظار می رود که رقابت ایجاد کنند ، به ویژه در عملکردهای شغلی که عملکرد بالا و پشتیبانی قدیمی از اولویت نیستند. در سمت تبلت ، قرص های قابل جدا شدن به عنوان یک نقطه روشن باقی خواهند ماند زیرا این دستگاه ها بیشتر از هر زمان دیگری شبیه PC هستند. از نظر سخت افزاری و نرم افزاری. ”

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش تبلت و کروم بوک در سال جاری رشد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *