ماشین نیسان جوک

نیسان جوک

نیسان جوک : کمپانی نیسان سالیان زیادی است که در ایران فعالیت داشته و اصولا خودروهایی که از این کمپانی وارد ایران میشد از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده اند، برای مثال یکی از این خودروها پاترول می باشد که هنوز در میان برخی از افراد طرفدار خاصی دارد. امروز قصد داریم یکی از خودرو های سری جدید این کمپانی با نام نیسان جوک (Juke) را بررسی نماییم که در عین زیبایی و طراحی فوق العاده، قدرت و سواری عالی دارد.

طراحی نیسان جوک (Juke)

ماشین نیسان جوک : این خودروی SUV ظاهری متفاوت نسبت به سایر خودروهای SUV و کراس اوور که این روزها در خیابان مشاهده می کنید دارد و بیشتر شبیه به یک خودروی اسپرت می باشد تا یک خودروی کراس اوور. طراحی چراغ های جلوی این خودرو به صورتی است که در بسیاری از خودرو ها محل قرارگیری چراغ های راهنما در آن قسمت و بر روی سپر می باشد ولی در نیسان جوک چراغ های جلو بر روی سپر قرار داده شده است.

نیسان جوکچراغ های مه شکن این خودرو بر سر جای چراغ های اصلی خودروهای دیگر قرار گرفته است و عرض جلو پنجره ی این خودروی جذاب کمپانی نیسان به اندازه ی عرض سپر این خودرو می باشد و همین نوع طراحی سبب می شود تا نسبت به سایر اتومبیل ها در یک خیابان متفاوت به نظر برسید. از لحاظ طراحی داخلی، این خودرو از موتورسیکلت های اسپورت الهام گرفته است و برای اینکه این حس را بیشتر منتقل کند رگه هایی از رنگ قرمز در اطراف جعبه دنده و محل قرارگیری لیوان خودرو مشاهده می نمایید.

نیسان جوکمشخصات فنی نیسان جوک (Juke)

ماشین نیسان جوک : این خودرو با یک موتور 1.6 لیتری توربو و سیستم تزریق سوخت مستقیم تعادلی میان قدرت و راندمان برقرار می نماید و خواسته های یک خودرو سوار را برطرف می نماید. سیستم توربو شارژ به کمک یک موتور جمع و جور و تزریق مستقیم سوخت، قدرت بالایی را در اختیار افراد قرار می دهد که سبب می شود در زمانی که به قدرت بالایی احتیاج ندارید، مصرف سوخت اقتصادی داشته باشید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برق دزدی خودرو

نظرات در مورد : ماشین نیسان جوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *