شرایط ثبت نام لاتاری 2020

شرایط ثبت نام لاتاری2020

شرایط ثبت نام لاتاری 2020 : اگر می خواهید به صورت دقیقی شرایط مرتبط با لاتاری را مطالعه نمایید می توانید در سایت اصلی به صفحه شرایط مورد نیاز ثبت نام لاتاری : travel.state.gov مراجعه نمایید که البته به زبان انگلیسی می باشد. برای هر شخص شرایط ثبت نام به این صورت است که حداقل دیپلم 12 ساله {دیپلم + پیش دانشگاهی} داشته باشد یا اینکه در پنج سال گذشته 2 سال سابقه ی کار را دارا باشد. 

لازم است بدانید که این مشاغل نیاز به حداقل 2 سال اموزش یا تجربه دارند و همچنین باید این شغل باید در لیست مشاغل اداره کار ایالات متحده و در لیست JOB ZONE 4 با امتیاز SVP 7 وجود داشته باشد مثل مشاغلی چون طراحی وب سایت یا طراحی گرافیکی و….

برای ثبت نام  نمودن در لاتاری باید شرایط زیر را داشته باشید:

1)باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی که معادل با دوازده سال تحصیل در ایالات متحده امریکا باشد را دارا باشید. لازم است بدانید که دیپلمهای فنی حرفه ی و کارودانش مورد تایید نیست زیرا یازده سال تحصیلی به شمار می رود.

{افرادی که دیپلم فنی و حرفه ی یا کاردانشی دارند برایشان شرایطی نیز وجود دارد که اگر آن ها را دارا باشند می توانند در لاتاری شرکت کنند}

2) یکی دیگر از شرایط شرکت در لاتاری،باید متولد یکی از کشورهای باشید که واجد شرایط لاتاری آن سال است. کشورهای مثل چین،هند و انگلستان از دسته کشورهای می باشند که در اکثر دوره ها برای شرکت غیرمجاز به شمار می روند.

در صورتی که همه ی شرایط مرتبط با لاتاری را مطالعه کرده اید و می دانید که برای ثبت نام شرایط را داشته اید و لاتاری گرین کارت را برنده می شوید می توانید برای ثبت نام اقدام کنید. {بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که اگر به صورت صحیح و به دروغ اطلاعات ارسالی را انجام بدهید حتی اگر لاتاری را برنده شوید در زمان مصاحبه در سفارت ویزای امریکا به شما تعلق نخواهد گرفت}.

ویژگی های لاتاری

ویژگی لاتاری چیست؟

1)اجازه تحصیل رایگان یکی از ویژگی های لاتاری می باشد که فرد برنده شده در لاتاری و خانواده او می توانند بعد از اینکه به امریکا وارد شدند در همه ی ایالت های امریکا اجازه تحصیل رایگان را داشته اند.

2)اجازه کار به عنوان دومین ویژگی لاتاری بوده که البته مزیت های را برای برنده لاتاری به دنبال داشته است. شخصی که برنده می شود به همراه خانواده اش پس از ورودشان به آمریکا برایشان SSN صادر می گردد و ایشان اجازه استخدام و کار کردن در آمریکا را پیدا می کنند البته لازم است بدانید که اجازه کارآفرینی نیز برایشان محیا می شود.

3)اجازه اقامت در کل آمریکا برای شخصی که برنده لاتاری است داده می شود. فرد می تواند در هر ایالتی که مد نظر داشته است ملکی بخرد یا اینکه آن را اجاره کند و در آن زندگی نماید.

4) به عنوان ارزان ترین روش مهاجرت شناخته می شود. برای یک شخصی که در لاتاری برنده می شود هزینه های اداری پرونده از 600 دلار امریکا بیشتر نمی شود به این معنی که می توانیم لاتاری را به عنوان یکی از ارزان ترین روش های مهاجرت به شمار بیاوریم.

بیشتر بخوانید  راهنمای ثبت نام در لاتاری چگونه است؟

دیگر مزیت ها و ویژگی های لاتاری

شرایط ثبت نام لاتاری 2020 : 5) می توانیم این نوع مهاجرت را به عنوان کوتاه ترین ها پروسه مهاجرت به شمار بیاوریم. به صورت کلی زمانی که برای پرونده لاتاری از مرحله ثبت نام تا زمان دریافت ویزا لازم است طی شود بین 1 تا 2 سال خواهد بود که می توان گفت در امریکا به عنوان کوتاه ترین زمان اداری دریافت ویزای مهاجرتی امریکا به شمار می رود.

6)از تمامی این ویژگی ها که بگذریم نباید اسان بودن این روش را از خاطر برد. با مهاجرت به امریکا با لاتاری تنها لازم است که شما مدرک دیپلم را داشته باشید یا اینکه در پنج سال گذشته 2 سال سابقه کاری را داشته که هیچ نیازی به سرمایه گذاری یا سابقه کار سطح بالا نخواهد داشت.

توصیه ما این است که حتما از کارشناسان معتبر و خبره در این زمینه کمک بگیرید و مشورت های لازم را با آن ها داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی در لاتاری ثبت نام کنید.

7)به مدرک زبان در این نوع مهاجرت نیازی نیست. اگر جز برندگان لاتاری باشید نیازی نیست که هیچ گونه مدرک زبانی را داشته باشید و حتی می توانید در سفارت به زبان فارسی مصاحبه نمایید.

8) امکان دریافت کمکهای دولتی برای برندگان لاتاری پس از ورود به امریکا محیا است و شخص می تواند مثل شهروندان امریکایی دیگر از کمک های دولتی بهره مند گردد که می توان به کمک هزینه غذا یا بیمه رایگان و دیگر کمک ها اشاره نمود.

9)اقامت دائم در آمریکا پس از برنده شدن برای افرادی که در لاتاری شرکت نموده اند به دست می آید و آن ها می توانند گرین کارت امریکایی دریافت کنند و پس از 5 سال پاسپورت آمریکایی نیز بگیرند.

شرایط ثبت نام لاتاری 2020 : به صورت کلی مزیت فوق با برنده شدن در لاتاری امریکا برای شخص بدست می آید.

نحوه ی دریافت لاتاری

زمان ثبت نام و سایت لاتاری آمریکا

این سوال برای بسیاری از افرادی که می خواهند در لاتاری آمریکا ثبت نام کنند پیش می آید که زمان و سایت ثبت نام لاتاری آمریکا چگونه است؟ معمولا به این صورت است که زمان ثبت نام از اوایل یا اواسط ماه مهر تا اوایل و اواسط ماه آبان می باشد که در سایت رسمی کنتاکی کونسولار امریکا  www.dvlottery.state.gov صورت می گیرد و هیچ سایت دیگری برای ثبت نام معتبر نیست و هر شخصی که تصمیم دارد در لاتاری امریکا ثبت نام نماید باید تنها به این سایت مراجعه نماید.

لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که وب سایت به زبان انگلیسی است و تنها در کل سال یک ماه برای ثبت نام باز خواهد بود. فرم های که در خصوص ثبت نام در لاتاری آمریکا وجود دارد را باید با توجه به قوانین اداره مهاجرت و ملیت امریکا تکمیل نمایید و همه چیز به شکل دقیق و بدون هیچ گونه غلطی تکمیل گردد و همانطور که اشاره کرده ایم نباید از اطلاعات دروغین استفاده گردد.

در نهایت باید بدانید که ثبت نام کردن در برنامه لاتاری امریکا هیچ هزینه ی نداشته و رایگان است.

لینک مرتبط :

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : شرایط ثبت نام لاتاری 2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *