چگونه بلیط هواپیما پاریس را از ارزانتر بخریم؟

چگونه بلیط هواپیما پاریس را از ارزانتر بخریم؟

تصور کنید که در پاریس هستید. در خیابان شانزه لیزه قدم می‌زنید، در یک شیرینی‌پزی محلی با منظره برج ایفل وقت می‌گذرانید، یا جایی در امتداد رودخانه سن نشسته‌اید و زندگی پرشور فرانسوی‌ها را تماشا می‌کنید. رفتن به پاریس رویای دور از دسترسی نیست اگر برنامه سفرتان را با دقت بچینید. شاید فکر کنید سفر اروپایی حتما لوکس و پرخرج است؛ اما ما اینجا هستیم تا بگوییم راه‌های زیادی برای کم‌کردن هزینه‌‌هایتان پیش رو دارید. شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط تهران پاریس را بیابید، هتل رزرو کنید و بیمه مسافرتی بخرید، فقط کافی است نکاتی که در ادامه این مطلب آورده شده را در نظر بگیرید.

ارزانترین فصل سفر به پاریس چه زمانی است؟

در یک کلمه، فصل زمستان! پاریس، شهری که به نور و عشق معروف است، هر ساله میلیون‌ها توریست را به سمت خود می‌کشاند. درختان پر شکوفه‌ پاریس در فصل بهار، آب‌وهوای گرم و تفریحات فضای باز در فصل تابستان و طبیعت شورانگیز فصل پاییز، طرف‌داران زیادی در سرتاسر جهان دارند. اواسط فصل بهار (ماه‌های می و مارچ) و اوایل فصل پاییز (ماه‌های سپتامبر و اکتبر) محبوب‌ترین زمان‌ها برای سفر به پایتخت فرانسه هستند و همان‌طور که می‌دانید در این بازه، قیمت پرواز و اقامت به بالاترین اندازه خود می‌رسد. اگر به فکر مدیریت‌ هزینه‌هایتان هستید، ماه‌های پرطرفدار را کنار بگذارید.

می‌توانید در فصل زمستان با خریدن ارزانترین بلیط تهران پاریس، مسافر این شهر خارق‌العاده باشید. نگران نباشید! به ‌غیر از تفریحات فضای باز، چیز زیادی از دست نمی‌دهید. مهمترین جاذبه‌های شهر پاریس در هر فصلی در دسترس هستند. برای سفرتان درست برنامه‌ریزی کنید، لباس گرم بپوشید و با یک روحیه ماجراجویانه، به دیدن برج ایفل، خیابان شانزه لیزه، موزه لوور، کلیسای نوتردام و باغ‌های لوکزامبورگ بروید. بودن در پاریس در کریسمس، حتما یک تجربه فراموش‌نشدنی خواهد بود.

 

چه زمانی برای رزرو بلیط تهران پاریس اقدام کنم؟

جواب این سوال بستگی به مدت‌ زمان ویزا و هدفتان از مسافرت دارد. اگر برنامه‌تان از پیش تعیین‌ شده و باید زمان خاصی در پاریس حضور داشته باشید، بهتر است که هرچه زودتر بلیط را بخرید. ایرلاین‌های بین‌المللی از چند ماه قبل امکان خرید بلیط هواپیما را برای مسافران باز می‌کنند. برای شرکت در قرارهای کاری، جلسات و نمایشگاه‌های مهم در فرانسه که در ماه‌های پرسفر مثل اواسط بهار و اوایل پاییز برگزار می‌شوند، حداقل یک ماه قبل برای رزرو بلیط تهران پاریس اقدام کنید.

 

چگونه بلیط هواپیما پاریس را از ارزانتر بخریم؟

 

اگر ویزای خود را دریافت کرده‌اید، محدودیت زمانی ندارید و نمی‌خواهید در فصل‌های پر مسافر به پاریس سر بزنید، خوشحال باشید؛ چون احتمالا شما بتوانید یکی از ارزان‌ترین بلیط‌های ممکن را بخرید. برای کسانی که محدودیت زمانی ندارند، بلیط لحظه آخر یک شانس بزرگ است. پس چمدانتان را ببندید و پروازهای یکی دو روز آینده را چک کنید تا بتوانید صندلی‌های محدودی که تا لحظه آخر خالی مانده‌اند را با قیمت مناسب بگیرید.

 

برای کم‌ کردن هزینه‌ چه کارهای دیگری می‌توانید انجام دهید

  • توصیه اول این است که سبک سفر کنید! کلاس پروازی، میزان بار مجاز و وزن بار داخل کابین بسته به نوع بلیطی که می‌خرید، متفاوت است. هنگام انتخاب بلیط تهران پاریس از سایت فلای تودی، اطلاعات مربوط به هر پرواز را بادقت بخوانید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که میزان بار مجاز و به طبع هزینه کمتری داشته باشد.
  • نیم‌نگاهی به تقویم میلادی داشته باشید. فستیوال‎ها، مناسبت‌ها، تعطیلات و روزهای آخر هفته انتخاب درستی برای یک سفر اقتصادی نیستند. روزهای وسط هفته که مناسبت خاصی هم ندارند، پایین‌ترین قیمت را خواهند داشت.
  • زمانی اقدام به خرید بلیط تهران پاریس کنید که از ویزای خود کاملا مطمئن باشید. بعضی از ایرلاین‌ها شرایط سختگیرانه و جریمه‌های قابل ‌توجه برای تعویض و استرداد بلیط اعمال می‌کنند.
  • ریسک سفرتان را کمتر کنید! گرفتن بلیط از آژانس‌ها و سایت‌های نامعتبر می‌تواند کل بودجه شما را به خطر بیندازد. برای خرید بلیط تهران پاریس به مجموعه‌های نام‌آشنا و معتبر مراجعه کنید تا با خاطری آسوده به بقیه آمادگی‌های پیش‌از سفر بپردازید. شما با خرید بلیط از سایت یا اپلیکیشن فلای تودی، مطمئن‌ترین و ارزانترین بلیط را دریافت می‌کنید و از خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره‌مند می‌شوید.
  • به تعداد توقف‌های پرواز دقت کنید. پروازهای رفت ‌و برگشت تهران پاریس، در تمام روزهای هفته برقرار است. ایرلاین‌های محدودی هستند که پرواز مستقیم از فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد فرودگاه شارل دوگل پاریس انجام می‌دهند. بیشتر شرکت‌ها بلیط تهران پاریس را با یک یا دو توقف در طول مسیر برگزار می‌کنند. توجه‌کردن به مستقیم‌بودن یا وقفه‌داشتن پروازهای بین‌المللی نکته مهمی است که می‌تواند بر شرایط سفر شما اثرگذار باشد.

 

چگونه بلیط هواپیما پاریس را از ارزانتر بخریم؟

 

خرید بلیط تهران پاریس از معتبرترین ایرلاین ها در فلای تودی

بعد از اینکه ویزای ورود به کشور فرانسه را دریافت کردید، حالا وقت آن می‌رسد که پروسه خرید بلیط را شروع کنید. به سایت فلای تودی سر بزنید و تاریخ پرواز، طول زمان پرواز، تعداد توقف، میزان بار مجاز و قیمت ایرلاین‌های مختلف را یک جا ببینید و با هم مقایسه کنید. مجموعه فلای تودی کیفیت و قیمت مناسب بلیط تهران پاریس را تضمین می‌کند و با خدمات پشتیبانی 24 ساعته و در همه روزهای هفته، پاسخ‌گوی سوالات شما است. همین حالا وارد سایت شوید و با چند کلیک ساده، امن‌ترین و راحت‌ترین مسیر خرید بلیط را تجربه کنید. همچنین می توانید رزرو هتل پاریس را از میان متنوع ترین گزینه ها در سایت فلای تودی انجام دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه بلیط هواپیما پاریس را از ارزانتر بخریم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *