لاتاری چیست ؟ (شرایط شرکت در لاتاری )

لاتاری چیست؟

لاتاری چیست ؟ افراد زیادی هستند که دوست دارند به کشور آمریکا سفر کنند و می خواهند برای لاتاری ثبت نام کنند. هر سال توسط دولت آمریکا قرعه کشی انجام می شود و در آن به ۵۵۰۰۰ نفر گرین کارت داده می شود.

اداره مهاجرت آمریکا در هر سال لیستی را منتشر می کند که در آن لیست نام کشورهای ذکر می شود که اتباعشان مجاز هستند در لاتری شرکت کنند.

لاتاری

لاتاری چیست ؟ یکی از ساده ترین تعریف های که می توانیم برای لاتاری بیان کنیم این است که لاتاری به برنامه قرعه کشی آمریکا گفته می شود و افرادی که در این برنامه برنده می شوند می تواند گرین کارت آمریکا بگیرند و اجازه اقامت دائمی داشته باشند.

لازم است بدانید که یکی از معیارهای که مشخص می شود چه کشورهای حق شرکت در لاتاری را دارند و چه کشورهای نمی توانند شرکت کنند به میزان مهاجرانی بستگی دارد که در ایالات متحده حضور دارند.

شرایط شرکت در لاتاری

شرایط شرکت در لاتاری : اتباع بسیاری در کشورها وجود دارند که قصد دارند به آمریکا سفر کنند و در واقع لاتری می تواند به عنوان فرصتی برای کشورهای به شمار رود که در هر سال مهاجر کمتری به این کشور گسیل میدارند ، تا به این واسطه بتوانند موازنه ای بین نژاد و جمعیت مهاجران را به وجود آورند. به همین دلیل به این برنامه Diversity Visa Lottery می گویند.

افرادی که می خواهند در برنامه قرعه کشی لاتاری ثبت نام کنند در صورتی که تمام شرایط را داشته باشد برایشان کاملا رایگان می باشد و هیچ گونه ی مبلغی توسط دولت آمریکا از شرکت کننده در لاتاری دریافت نمی شود زیرا که این برنامه یک قرعه کشی به شمار می رود و برنده نیز هیچ هزینه ی پرداخت نمی کند.

مزایای لاتاری

مزایای لاتاری چیست؟ در بند های زیر میتوانید مزایای لاتاری را بخوانید

  • زندگی و کار در آمریکا
  • همراه آوردن همسر و فرزندان به آمریکا
  • اسپانسر
  • دارا بودن حق تحصیل و دریافت کمک هزینه ی آن
  • دارا بودن شماره ملی
  • اقدام برای دریافت سیتیزن شیپ

عکس لاتاری

نمونه از عکس لاتاری و گرین کارت را در تصویر زیر مشاهده می کنید :

بیشتر بخوانید  زمان اعلام نتایج لاتاری 2020

عکس لاتاری

در ادامه با زوم تک همراه شوید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : لاتاری چیست ؟ (شرایط شرکت در لاتاری )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *