گوشی ROG Phone 6D Ultimate ایسوس با بهترین سیستم خنک کننده

گوشی ROG Phone 6D Ultimate ایسوس با بهترین سیستم خنک کننده

ایسوس ROG Phone 6D Ultimate را در تاریخ 19 سپتامبر رسماً رونمایی خواهد کرد و طبق شایعات گذشته، ROG Phone 6D نیز به آن خواهد پیوست. این برند قبلاً تأیید کرده است که Ultimate از تراشه مدیاتک Dimensity 9000+ بهره می‌برد و امروز با فاش کردن این موضوع که ROG Phone 6D Ultimate همچنین دارای سیستم خنک‌کننده بی‌سابقه‌ای خواهد بود که جریان هوا را برخلاف هر ROG Phone قبلی امکان‌پذیر می‌کند، افزایش یافته است.

ROG Phone 6D همچنین دارای نوعی چیپست مدیاتک است که شاید همان Dimensity 9000+، شاید نسخه غیر”+” آن، باشد، اما همه اینها را بر این فرض باید گرفت که “D” در نام مخفف “Dimensity” است.

بر اساس ظاهری که در رندرهای هر دو مدل دیدیم، احتمالاً می‌توان با خیال راحت فرض کرد که ROG Phone 6D به عنوان نسخه دیمنسیتی ROG Phone 6 در نظر گرفته می‌شود، در حالی که ROG Phone 6D Ultimate همان ROG Phone 6 Pro با چیپست دیمنسیتی.

در اخباری مرتبط پیشتر تاریخ رونمایی جهانی گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate اعلام شد. در 19 سپتامبر برای اولین بار شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. این سومین نسخه از سری ROG Phone 6 خواهد بود که از یک مدل معمولی و پرو تشکیل شده است. این برند تایوانی نیز چیپست موجود در محصول آینده را تایید کرده است.

گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate اولین تلفن هوشمند گیمینگ خواهد بود که از پردازنده پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000+ قدرت می گیرد. اکثر گوشی های گیمینگ موجود در بازار به چیپست های اسنپدراگون مجهز هستند. دستگاه آینده همچنین در وب سایت بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. امتیاز 11,46,594 را به دست آورد که گفته می شود 2-3 درصد بیشتر از نسخه Pro مجهز به اسنپدراگون 8+ Gen 1 است. از 11,46,594 امتیاز، 2,91,317 امتیاز مربوط به CPU است در حالی که باقی امتیازات مربوط به پردازنده است. برای تست GPU، MEM و UX هستند. لیست وب سایت گواهینامه 3C گوشی ROG Phone 6D نشان می دهد که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ایسوس ROG Phone 7 Ultimate در NBTC رویت شد

نظرات در مورد : گوشی ROG Phone 6D Ultimate ایسوس با بهترین سیستم خنک کننده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *