ایسوس و معرفی گوشی های ZenFone 8 Flip و ZenFone 8

ایسوس و معرفی گوشی های ZenFone 8 Flip و ZenFone 8

ایسوس با سری ZenFone امسال کمی متفاوت تغییر کرده است. در حالی که ZenFone 8 Flip بسیار شبیه تلفن های سال های گذشته است ، با صفحه نمایش بزرگ و مکانیزم دوربین تلنگر خود ، این شرکت دوباره به صفحه نقاشی پرچمدار ZenFone 8 بازگشت و دوباره آن را به عنوان یک وسیله کوچک تر برای یک دستی طراحی کرد. : نوع آیفون مینی آندروید. این دو گوشی امروز اولین نمایش جهانی خود را انجام می دهند که قیمت آن برای ZenFone 8 599 یورو و برای ZenFone 8 Flip 799 یورو است. ایسوس می گوید که فقط ZenFone 8 به آمریکای شمالی می آید. تابستان امسال پیش بینی می شود قیمت ایالات متحده هنوز در حال نهایی شدن است ، اما این شرکت می گوید که قیمت آن در حدود 599 تا 799 دلار خواهد بود.

ZenFone 8 و 8 Flip هر دو از چیپ ست اسنپدراگون 888 استفاده می کنند ، اما این تا جایی است که شباهت ها وجود دارد. ZenFone 8 از یک نمایشگر 5.9 اینچی 1080p OLED با سرعت تازه سازی سریع 120 هرتز بهره می برد. با تنظیمات حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد و دارای درجه ضد آب IP68 است. هر دو 8 و 8 Flip از 5G پشتیبانی می کنند – اما وقتی ZenFone 8 وارد ایالات متحده می شود ، فقط در شبکه های AT&T و T-Mobile’s LTE و زیر 6GHz 5G کار خواهد کرد.

دو دوربین پشتی ZenFone 8 از سری ZenFone 7 وام گرفته شده است: یک استاندارد استاندارد 64 مگاپیکسلی با OIS که تصاویر 16 مگاپیکسلی و یک فوق العاده 12 مگاپیکسلی را از بین می برد. از آنجا که آرایه دوربین برای بازی در نقش یک دوربین سلفی به جلو چرخانده نمی شود ، اکنون یک دوربین 12 مگاپیکسلی در زیر سوراخ خارج از مرکز در صفحه جلو وجود دارد.

ایسوس و معرفی گوشی های ZenFone 8 Flip و ZenFone 8

اندازه جمع و جور تلفن در باتری 4000 میلی آمپری آن منعکس شده است که بسیار کوچکتر از سلول های 5،000 میلی آمپری سال های گذشته است. این از شارژ سیمی 30 وات با شارژر موجود پشتیبانی می کند ، اما شارژ بی سیم را ارائه نمی دهد. بلندگوهای استریو دوتایی اختصاصی و حتی جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید  قیمت گوشی Nova 9 SE هوآوی اعلام شد

ZenFone 8 Flip ، بنا به ضرورت ، یک دستگاه بسیار بزرگتر با صفحه نمایش 6.67 اینچی است – یک پنل OLED 1080p با سرعت تازه سازی 90 هرتز. این باتری 5000 میلی آمپری بزرگتر با شارژ سیمی 30 وات ارائه می دهد ، شامل حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است ، اما فاقد درجه IP است.

جذابیت اصلی ، البته ، آرایه دوربین تلنگر آن است. سخت افزار دوربین سه گانه از ZenFone 7 وام گرفته شده است ، از جمله می توان به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر اشاره کرد. ایسوس می گوید ماژول خود دارای موتور قویتری با استقامت بهتر است. کاربران می توانند انتظار داشته باشند تا 300000 “تلنگر” از آن دریافت کنند. یک کیف RhinoShield سفارشی با محافظ کشویی برای محافظت از محفظه و سنسوری که با باز شدن درب دوربین به طور خودکار دوربین را فعال می کند ، در برخی از بازارها به طور جداگانه فروخته می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایسوس و معرفی گوشی های ZenFone 8 Flip و ZenFone 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *