انتشار آپدیت امنیتی جدید برای گوشی Galaxy A41

انتشار آپدیت امنیتی جدید برای گوشی Galaxy A41

گلکسی A41 به ده ها دستگاه سامسونگ می پیوندد که قبلاً وصله امنیتی ژانویه 2023 را دریافت کرده اند. این تلفن قدیمی دیگر به‌روزرسانی‌های میان‌افزار One UI را دریافت نمی‌کند، اما همچنان وصله‌های امنیتی را در برنامه زمانی دوسالانه دریافت می‌کند. با این اوصاف، به‌روزرسانی جدید برای گلکسی A41 امروزه یک رویداد نادر است.

خوشبختانه، احتمالاً لازم نیست منتظر بروزرسانی امنیتی ژانویه 2023 باشید تا به گلکسی A41 شما برسد، زیرا سیستم عامل جدید به طور همزمان در بازارهای متعددی عرضه می شود. این در ده ها کشور در سراسر اروپا و همچنین در کشورهای قفقاز و ازبکستان در دسترس است. به روز رسانی را می توان با نسخه سیستم عامل A415FXXS2DWA2 شناسایی کرد.

می‌توانید صفحه سیستم‌افزار ما را بررسی کنید تا ببینید اکنون به‌روزرسانی در کجا موجود است. و در صورت وجود، اگر ترجیح می دهید Galaxy A41 خود را به صورت دستی با استفاده از رایانه شخصی به روز کنید، می توانید فایل های سیستم عامل رسمی منطقه خود را دانلود کنید. در غیر این صورت، می‌توانید برنامه تنظیمات را در تلفن خود باز کنید، به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» دسترسی پیدا کنید و روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید تا بروزرسانی OTA را فعال کنید.

وصله امنیتی ژانویه 2023 بیش از 50 آسیب‌پذیری «بالا» را در سیستم‌عامل اندروید برطرف می‌کند (برخی از آن‌ها ممکن است حتی روی گلکسی A41 تأثیری نداشته باشند) و همچنین برخی از مشکلات نرم‌افزار سامسونگ در مورد پوشه امن، Samsung Knox و سایر ویژگی‌ها را برطرف می‌کند.

انتظار می رود شرکت سامسونگ برای سایر گوشی های خود نیز آپدیت امنیتی ارائه دهد. گلکسی ای 41 در سال های گذشته معرفی و عرضه شد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه 5G گوشی Galaxy A52 و A42 آپدیت ژوئن دریافت کرد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی جدید برای گوشی Galaxy A41

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *