گوشی Pixel 7a و کسب تاییدیه FCC

گوشی Pixel 7a و کسب تاییدیه FCC

چهار نوع از تلفن پیکسل آینده گوگل در پایگاه داده پلت فرم گواهی FCC یافت شده است. این سه مدل دارای شماره مدل هستند، مانند G0DZQ، GHL1X و GWKK3. هر یک از آنها فهرست جداگانه ای در FCC دارند. یکی از آنها شماره مدل دستگاه را G82U8 ذکر کرده است.

در سند زیر که به FCC ارسال شده است، آمده است: «شناسه FCC: A4RG0DZQ (مدل مادر برای NFC)، شناسه FCC: A4RGWKK3 (مدل مادر برای BT/WLAN) و شناسه FCC: A4RGHL1X (مدل متغیر) از برد مدار چاپی داخلی یکسان استفاده می‌کنند. طرح‌بندی‌ها، در حالی که مدل‌های مختلف اجزای مربوط به mmWave را خالی می‌کنند و یک ماژول MHB ENDC متفاوت را پر می‌کنند، جزئیات در توضیحات عملیاتی موجود است.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده، آمده است که Pixel 7a و Pixel Fold در سال 2023 و احتمالاً در ماه آوریل یا مه عرضه خواهند شد. در حالی که به نظر می رسد هر چهار نسخه ای که در FCC ظاهر شده اند متعلق به یک گوشی پیکسل هستند، جزئیات آنقدر کمتر است که نمی توان تأیید کرد که لیست ها متعلق به Pixel 7a هستند یا Pixel Fold.

با این حال، دستگاه‌های آزمایش‌شده توسط FCC دارای شماره سریالی هستند که با «28291FQHN» یا «28251FQHN» شروع می‌شود. یک ویدیوی عملی از Pixel 7a ماه گذشته منتشر شد. این دستگاه دارای شماره سریال مشابهی بود که با “2A281FQHN” شروع می شد. در نتیجه، به نظر می رسد که انواع پیکسل 7a توسط FCC تایید شده اند.

شایعات پیرامون Pixel 7a ادعا کرده اند که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED 90 هرتزی، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 و یک لنز فوق عریض سونی IMX712 در پشت است. احتمالاً دارای تراشه Tensor G2 و پشتیبانی از شارژ بی سیم 5 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شخصی سازی جیمیل در وب

نظرات در مورد : گوشی Pixel 7a و کسب تاییدیه FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *