برای خراب کردن مرورگر سافاری در آیفون، سه حرف کافی است

برای خراب کردن مرورگر سافاری در آیفون، سه حرف کافی است

به نظر می رسد برخی از دارندگان آیفون با مشکلی عجیب روبرو هستند. آنها ادعا کردند که یک رشته ساده از سه حرف برای خراب شدن سافاری کافی است. تعدادی ترکیب ممکن وجود دارد، از جمله “بس”، “وال” و حتی “تار”. وقتی گوگل موتور جستجوی پیش‌فرض است و این عبارات را در کادر جستجوی مرورگر تایپ می‌کنید، باگ ظاهر می‌شود.

مانند هر برنامه دیگری، سافاری هم مشکلات خود را دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه برنامه‌ای که در حال حاضر تجربه می‌کنیم عجیب و غریب بوده‌اند. به گفته تعدادی از کاربران توییتر، یک رشته سه حرفی ساده برای شکستن اپلیکیشن آیفون کافی است. توالی شخصیت‌های «تار»، «بس»، «وال»، «ول»، «قدیمی»، «ستا» و «پلا» در حال حاضر به عنوان مقصر شناخته می‌شوند.

به سادگی این سه حرف را در کادر جستجوی سافاری آیفون خود وارد کنید تا باگ شروع شود. اگر نگران هستید، برنامه به طور ناگهانی و بلافاصله بسته می شود. پس از بررسی بیشتر، به نظر می رسد که این مشکل با گوگل ارتباط دارد. زیرا زمانی که موتور جستجوی دیگری در حال استفاده است، وقتی Safari موتور جستجوی پیش‌فرض است، این اتفاق نمی‌افتد.

اینکه چرا این ترکیبات خاص باعث از کار افتادن سافاری می شود هنوز یک راز است. با کمال تعجب، تعداد کمی از کاربران این واقعیت را مطرح کرده اند که برخی از آنها حروف اول خرده فروشان محبوب آمریکایی مانند Target، Best Buy، و Walmart هستند: “tar” برای Target، “bes” و “wal”. این تلاش برای یافتن راه حل را افزایش نمی دهد. علاوه بر این، اپل هنوز اعلامیه رسمی در این مورد ارائه نکرده است.

به نظر می رسد این مشکل در حال حاضر عمدتاً در کالیفرنیا و فلوریدا متمرکز است. بنابراین، به هر دلیلی، ممکن است این باگ در سمت سرور گوگل باشد. اما به نظر می رسد که با گذشت زمان بهتر می شود. اگر همچنان در آیفون خود و در انتظار آپدیت احتمالی اپل با آن مواجه شدید، تغییر مرورگر یا موتور جستجو برای رفع این باگ کافی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی آیفون SE 4

نظرات در مورد : برای خراب کردن مرورگر سافاری در آیفون، سه حرف کافی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *