ویژگی جدید در پلی استور اندروید مشاهده شد

پلی استور

آغاز تبلیغات نسخه های Lite و اندروید Go , توسط برنامه ها و اپ های موجود در پلی استور توسط شرکت ال جی , جنب و جوش زیادی را میان کاربران این شرکت ایجاد کرد. یکی از مزیت هایی که نسخه لایت فیس بوک نسبت به نسخه کامل دارد این است که حجم این برنامه در نسخه لایت به طور قابل توجهی کاهش یافته است و به طوری که شاهد کاهش حجم ۶۰ مگابایتی به ۱.۶ مگابایت هستیم که همین امر باعث سبک تر شدن برنامه شده در نتیجه برای دستگاه هایی که دارای رم کم تری هستند یا از نظر سخت افزاری زیاد قوی نمی باشند , مناسب تر است.

علاوه بر فیسبوک نسخه های لایت توییتر و اسکایپ نیز در پلی استور ارائه می شود و دانلود آن ها کاملا رایگان بوده و بدون پرداخت کم ترین هزینه ای می توانید نسخه لایت این برنامه ها را در گوشی خود نصب کرده و با افراد و دوستان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. در این میان برخی از برنامه ها فقط مخصوص و ویژه اندروید Go می باشند , این برنامه ها گوشی های هوشمند را که چندان قوی نیستند و در دسته بندی ها , جزو دستگاه های میان رده قرار می گیرند را تحت پوشش قرار داده است.

گوشی هایب که اندروید Go در آن ها اجرا می شود , گوشی هایی اقتصادی بوده و امکانات زیادی ندارند , و معمولا از رم و حافظه داخلی زیادی برخوردار نیستند , از این رو نسخه های لایت با حجم پایین بسیار برای این گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت مناسب می باشند.

گوگل اعلام کرده است که این نسخه ها و اندروید Go فعلا در اختیار تمامی کشور ها قرار نگرفته است اما این شرکت خاطر نشان کرد که این موضوع موقتی بوده و تمامی کاربران به زودی , در سراسر جهان , به این اندروید و نسخه های لایت دسترسی پیدا خواهند کرد و بدون هیچ گونه مشکلی از آن ها استفاده می کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویژگی جدید در پلی استور اندروید مشاهده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *