گوشی Lava Iris X1 Selfie با فلش برای دوربین جلو

گوشی Lava Iris X1 Selfie با فلش برای دوربین جلو

بعد از عرضه گوشی های Android One و Pixel V1 با قیمت 11350 روپیه، کمپانی لاوا در روز جمعه شش امین گوشی خود از سری ‘Iris X1’ را با نام Iris X1 Selfie معرفی کرد. این گوشی که تمرکزش روی سلفی گرفتن با کیفیت بهتر است 6777 روپیه قیمت دارد و فروش خود را از هفته آینده از طریق فروشگاه های آنلاین آغاز می کند.
همان طور که از اسم آن مشخص است، Lava Iris X1 Selfie قابلیت های جدید خود را روی دوربین جلو متمرکز کرده است. قابلیت هایی از قبیل دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی به همراه یک ال ای دی، همچنین این گوشی دارای نرم افزار خود کمپانی با امکان صاف کردن پوست، کاهش سایز، بزرگ کردن چشم و سفید کردن است. حالت های عکاسی این دوربین نیز شامل Panorama, HRD Mode, Video Mode, Capture Mode ( لمس، صدا، ژست، لبخند ) و Burst Mode میشود. این گوشی همچنین یک دوربین 8 مگا پیکسلی برای عقب دستگاه با روزنه f/2.0 و یک فلش ال ای دی دارد.
گوشی Lava Iris X1 Selfie با سیستم عامل اندروید 5 آبنبات یک دستگاه دو سیم کارته است با صفحه نمایش 4.5 اینچی FWVGA، با وضوح 854×480 پیکسل. از پردازنده چهار هسته ای MediaTek MT6580 بهره می برد و رم 1 گیگا بایتی DDR3 دارد.گوشی Lava Iris X1 Selfie با فلش برای دوربین جلوگوشی Iris X1 Selfie 8 گیگا بایت حافظه داخلی دارد که میتوان به وسیله مموری کارت آن را تا 32 گیگ ارتقا داد. در مورد گزینه های اتصال باید گفت که این گوشی هوشمند از 3G, Wi-Fi, USB 2.0, GPS و Bluetooth پشتیبانی میکند. این دستگاه با اندازه 133.5×66.0x8.5 میلی متری، 140 گرم وزن دارد و انرژی خود را از یک باتری 2000 میلی آمپری Li-Po تامین میکند که گفته می شود تا 13 ساعت مکالمه روی 2G و 8 و نیم ساعت مکالمه روی شبکه 3G دوام دارد. گستره ی رنگ های این گوشی سفید یخی، مشکی سلطنتی و بنفش خواهد بود.
ناوین چاولا، معاون ارشد و رئیس تولید کمپانی بین المللی لاوا اضافه کرد :” با توجه به نکات و دیدگاه های مخاطبان جوانمان، ما با هیجان بیشتری عرضه Iris X1 selfie را اعلام می کنیم که مخصوص سلفی گرفتن طراحی شده است. ما متوجه شدیم که به تولید چنین محصولی نیازمندیم و با تلاش های گروه R&D، این محصول تلفیقی عالی از سخت افزار ها و نرم افزار هایی ست که توانایی های دوربین جلو را افزایش میدهند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Lava Iris X1 Selfie با فلش برای دوربین جلو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *