هوآوی پی 20 و پی 20 پرو به طور رسمی معرفی شد

پی 20 و پی 20 پرو

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی هوآوی ساعاتی پیش از دو پرچمدار جدید خود با نام های پی 20 و پی 20 پرو در طی یک مراسم رسمی در پاریس، که هنوز هم در حال برگزاری است، رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را شگفت زده کرد. هر دو پرچمدار هوآوی دارای یک صفحه نمایش با بریدگی می باشند و چیدمان ماژول دوربین آن ها به صورت عمودی است و در ضمن هوآوی پی 20 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند با دوربین سه گانه در دنیای گوشی های هوشمند می باشد.

پی 20 و پی 20 پرو

بر طبق گفته ی هوآوی در مراسم رونمایی هنوز در این پرچمداران هوش مصنوعی نقش اصلی را ایفا می کند، هم در بخش عکاسی با فناوری Master AI به منظور تشخیص هوشمند صحنه ها و هم در رابط کاربری EMUI 8.1 که بر پایه ی اندروید 8.1 توسعه یافته است و از همه لحاظ نسبت به گذشته بهبود یافته است. یکی از بخش های جذاب طراحی این گوشی هوشمند دارا بودن حالت Twilight می باشد که هوآوی با استفاده از چندین لایه ی مختلف در زیر پنل پشتی شیشه ای حالتی را به وجود آورده است که با تغییر زاویه رنگ آن تغییر می نماید.

هوآوی پی 20

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی Full View از نوع IPS LCD می باشد که دارای رزولوشنی برابر با 2280×1080 پیکسل می باشد و به لطف حاشیه های بسیار اندک تمامی پنل جلویی و ظاهر این گوشی هوشمند را صفحه نمایش تشکیل داده است. در بالای صفحه نمایش پی 20 یک بریدگی مشاهده می گردد که در این قسمت اسپیکر و حسگرها قرار دارد و حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند در زیر صفحه نمایش آن مشاهده می گردد و به همین دلیل حاشیه ی کمی در زیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند مشاهده می گردد.

پی 20 و پی 20 پرو

صفحه نمایش پی 20 از یک پنل WRGB بهره مند است که روشنایی برابر با 770 نیت برای این گوشی هوشمند به ارمغان می آورد. از لحاظ سخت افزاری پردازنده ی این گوشی هوشمند با هوآوی میت 10 تفاوت چندانی ندارد و از چیپ ست کایرین 970 با یک پردازنده ی 8 هسته ای و چهار یا شش گیگابایت حافظه ی رم و 64 یا 128 گیگبایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

هوآوی پی 20 پرو

این گوشی هوشمند از نمای جلو شباهت بسیار زیادی به برادر خود یعنی پی 20 دارد و فقط در این گوشی هوشمند شاهد یک صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع آمولد می باشیم. حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و بریدگی بالای صفحه نمایش همچنان در این گوشی نیز مشاهده می گردد ولی در پنل پشتی هوآوی پی 20 پرو شاهد دوربین سومین نیز هستیم که همین ویژگی پی 20 پرو را نسبت به سایر گوشی ها متمایز کرده است.

پی 20 و پی 20 پرو

از لحاظ سخت افزاری پی 20 پرو نیز همانند پی 20 از یک پردازنده ی کایرین 970 با حافظه ی رم 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد و از طریق درگاه دوم سیمکارت امکان افزایش را دارد. هوآوی با معرفی پی 20 پرو سبک جدیدی از عکاشی را برای علاقمندان دنیای عکسبرداری تعریف کرده است، زیرا با بهره مندی از دوربین سه گانه ی لایکا و حسگر سه گانه ی 40 مگاپیکسلی رنگی و یک حسگر 20 مگاپیکسلی تک رنگ به همراه حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو تجربه ی خوبی را برای کارربران به ارمغان می آورد.

پی 20 و پی 20 پرو

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی پی 20 و پی 20 پرو به طور رسمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *