نوکیا 9؛ از خیال تا واقعیت

حدس و گمان ها تنها خیال های شیرین هستند! اما اغلب آن ها بسیار نزدیک به واقعیات هستند و ما را به حرص داشتن خود سوق می دهند. اگر “Nokia 9” درست مانند این تصاویر حتی به هنگام راه اندازی همچنان خوب به نظر برسند، بسیار هیجان زده خواهیم شد!

تصاویر منتشر شده از تلفن همراه “Nokia 9” نتایج پیش بینی “Phone Designer” در فیسبوک می باشند. این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 5.5-اینچ با نسبت ابعاد 2:1، بلندگوهای استریو در جلو و ناهنجاری های بسیار ظریف است.

سیستم عامل این تلفن همراه اندروید O و دوربین دوگانه در پشت را شامل خواهد شد. دیزاین روشن، موثر و شیک کاملا بدون نقص به نظر می رسد.

ما انتظار داریم تولیدکنندگان تلفن همراه “Nokia 9” پس از دست یافتن به فناوری صفحه نمایش و غیره برترین تشابه ممکن با این تصاویر را در سال آینده ارائه دهند.

“Nokia 9” پرچمدار بعدی برند “HMD Global” بوده که احتمالا بسیاری از طرفداران پروپاقرص این برند انتظار آن را خواهند کشید تا در سه ماهه سوم سال 2017 به دستشان برسد.

اطلاعات ما راجع به تلفن همراه “Nokia 9” بسیار اندک است و این در حالیست که شایعات بسیاری درباره آن پا گرفته است. پردازنده Snapdragon 835، لنز Zeiss، صوتی 360-درجه و مقاومت در برابر آب از این شایعات همه گیر می باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 9؛ از خیال تا واقعیت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *