معرفی گوشی هوشمند اوپو F9

اوپو F9

معرفی اوپو F9 | یکی از کمپانی های فعال چینی در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند با فناوری های روز دنیا، کمپانی اوپو می باشد. اساسا چینی ها بسیاری از فناوری های جدید را تصمیم دارند در گوشی های خود مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند کاربران زیادی را در دنیا به خود جلب نمایند. اخیرا این کمپانی از گوشی های هوشمند جدیدی رونمایی به عمل آورد که از نظر تکنولوژی های روز دنیا با پرچمداران اپل و سامسونگ برابری می کند.

گوشی هوشمند اوپو F9

بر این اساس که کمپانی اوپو تمام تلاش خود را دارد تا ویژگی های فنی و ظاهری گوشی‌ های هوشمند خود را قبل از رونمایی افشا نکند، ولی گویا نتوانسته است تمامی اطلاعات را همانند یک راز حفظ نماید و قبل از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند، مشخصاتی از آن به طور غیررسمی منتشر شده است. اکنون که تا 15 آگوست برابر با 24 مرداد ماه سال جاری، زمان رونمایی رسمی گوشی هوشمند اوپو F9 زمان زیادی نمانده است؛ اولین تیزر تبلیغاتی این گوشی هوشمند انتشار یافته است. در این تیزر بازیگر و خواننده‌ ی تایوانی به‌ نام Hebe Tien، در خصوص برخی از مشخصات کلیدی و اصلی اوپو F9 توضیح می‌ دهد.

اوپو F9

البته یک ویدئو با زیرنویس انگلیسی انتشار یافته است. ترکیب رنگ‌ ها در پنل پشتی این گوشی هوشمند و طراحی الگوبرداری‌ شده‌ ی آن از تراشه‌ های الماس، زیبایی و جلوه‌ ی جذابی به این گوشی هوشمند بخشیده است. این گوشی هوشمند قرار است در دو رنگ قرمز و آبی در بازار عرضه گردد. اوپو F9 اولین گوشی هوشمند سری F می باشد که با ماژول دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی به بازار عرضه خواهد شد و از قابلیت تصویربرداری پرتره پشتیبانی می نماید.

براساس اخبار غیررسمی و شایعه‌ های منتشر شده، دوربینی از لنزهای 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بهره مند می باشد و دوربین سلفی اوپو F9 نیز 25 مگاپیکسلی و مشابه گوشی اوپو R17 پریمیوم خواهد بود. بر اساس این گزارش، اوپو F9 با یک صفحه نمایش 6.3 اینچی 1080 پیکسل و نسبت تصویر به بدنه‌ بیش از 90 درصد معرفی خواهد شد. اوپو F9 اولین گوشی این برند می باشد که با محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس 6 جدید رونمایی می گردد و همچنین از یک پردازنده ی مدیاتک Helio P20 مبتنی بر اندروید اوریو ColorOS 5.2 به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  13 تا از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند میان رده دنیا که بهترین عملکرد را دارند! بخش 1

اوپو F9

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند اوپو F9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *