پنت گوشی تاشو کمپانی اوپو نیز به ثبت رسید

گوشی تاشو اوپو

یکی از موضوعاتی که این روزها در دنیای گوشی های هوشمند مطرح می باشد این است که آیا یک گوشی هوشمند می تواند تاشو باشد؟ یا اینکه گوشی های تاشو کارایی گوشی های هوشمند کنونی را نخواهند داشت؟! به تازگی همانطور که از خبرها مطلع هستید، کمپانی سامسونگ گوشی منعطف خود را برای توسعه دهندگان خود به صورت کلی معرفی نمود. به همین دلیل بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفتند تا پرچمداران خود را به این سمت و سو سوق بدهند. کمپانی اوپو نیز یکی از همین کمپانی ها بود که اخیرا پتنت اختصاصی خود را به ثبت رسانید.

گوشی تاشو اوپو

طرح هایی که در پتنت اوپو شاهد هستیم یک گوشی تاشو داریم که با استفاده از صفحه نمایش منعطف و لولاهایی که بر روی پنل پشتی قرار گرفته اند، به سمت بیرون تا شده و بین طراحی تبلت و موبایل متغیر می باشد. این پتنت از سایر جهات شبیه به گوشی های عادی می باشد که دکمه های کنترل صدا بر روی لبه ی کناری و بر روی کلید پاور قرار گرفته است، جک هدفون، اسپیکر و همچنین پورت شارژر هم در لبه های بالا و پایین تعبیه شده اند. کمپانی اوپو گویا مدل های های مختلفی از گوشی با صفحه نمایش تاشو در نظام مالکیت فکری کشور چین ثبت نموده است که تفاوت اصلی تمامی این پتنت ها به محل قرارگیری دوربین باز می گردد. در یکی از این پتنت ها، دو دوربین بر روی لبه ی پشتی و همچنین یک دروبین در بالای صفحه نمایش قرار دارد ولی در مدلی دیگر شاهد قرارگیری دو سنسور سلفی بر روی پنل جلویی هستیم.

گوشی تاشو اوپو

تولیدکنندگان و مهندسان این کمپانی چینی تبار از قبل مهارت خود را در تولید گوشی هایی با طراحی و کیفیت بالا و همچنین میزان رقابت با سایر برندهای معتبر را به نمایش گذاشته اند. ویژگی اصلی این کمپانی که سبب می گردد خریداران به آن سمت و سو بازگردند، قیمت مقرون به صرفه ی گوشی های هوشمند اوپو می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: notebookcheck

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پنت گوشی تاشو کمپانی اوپو نیز به ثبت رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *