گوشی iQOO U5 ویوو بزودی معرفی می شود

گوشی iQOO U5 ویوو بزودی معرفی می شود

iQOO از زیربرندهای شرکت ویوو است که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در سطح سخت افزاری مختلف معرفی می کند. حال باید به مدل گوشی iQOO U5 اشاره داشت که بزودی از راه خواهد رسید.

به تازگی در پایگاه داده TENAA، تلفن هوشمندی با شماره مدل V2165A رویت شده که در واقع همان گوشی iQOO U5 است. این پایگاه همچنین برخی اطلاعات سخت افزاری دستگاه را هم فاش کرده است.

پیش از این نیز در پایگاه 3C دستگاه رویت شده و به پشتیبانی فناوری شارژ 18 واتی می پردازد. طبق TENAA چین، گوشی iQOO U5 دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی AMOLED با وضوح FHD+، باتری 4910 میلی آمپرساعتی، دوربین عقب دوگانه 50 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حافظه رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد.

این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی می کند و طبق گمانه زنی ها به چیپست Dimensity 800U مدیاتک هم تجهیز خواهد بود. چیپست میان رده مدیاتک که در گوشی های میان رده مختلفی شاهد آن بودیم.

اطلاعات بیشتری در این پایگاه داده منتشر نشد و نمی دانیم چه مشخصاتی را باید در گوشی iQOO U5 شاهد باشیم. امید می رود در اوایل سال 2022 این اسمارتفون رده میانی معرفی شود. در روزهای گذشته ویوو گوشی های مختلفی معرفی کرده که از جمله باید به Y32 هم اشاره کرد.

پیش بینی شده در سال آینده این برند محصولات مختلفی معرفی به خصوص تبلت، گوشی تاشو و ساعت هوشمند معرفی کند. البته پیشتر گزارش شده که ساعت ویوو واچ معرفی شود و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند بزودی این کمپانی دستگاه جدید خود را معرفی کند.

شایان ذکر بوده گوشی iQOO U5 بخشی از سری U آیکیو بوده و احتمالا با ویژگی های برجسته از راه خواهد رسید. ناگفته نماند که ویوو بزودی تبلت خود را معرفی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چیپست تصویربرداری V3 ویوو رونمایی شد

نظرات در مورد : گوشی iQOO U5 ویوو بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *