انتشار آپدیت جدید برای گوشی Moto Edge X30

انتشار آپدیت جدید برای گوشی Moto Edge X30

Moto Edge X30 اولین گوشی هوشمندی بود که با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 راهی بازار شد، محصولی که به لنوو متعلق است. به عنوان اولین دستگاه در بازار با آخرین چیپست پرچمدار کوالکام، چندین مشکل بهینه سازی در کار بود. این شرکت سعی کرد برخی از آنها را در به‌روزرسانی نرم‌افزاری که چند روز پیش منتشر شد، برطرف کند. اکنون، این شرکت در حال ارائه به روز رسانی دیگری با مجموعه ای از بهینه سازی دیگر است.

مطابق با حساب رسمی موتورولا در Weibo، کاربران Moto Edge X30 می توانند منتظر به روز رسانی سیستم جدید با نسخه سیستم عامل SOSC32.16-49-4 در چین باشند. اگرچه این به‌روزرسانی به عنوان اصلی با تغییرات طولانی شناخته می شود، اما تنها 236 مگابایت حجم دارد.

نخست از همه، به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید برای گوشی Moto Edge X30 وصله امنیتی ژانویه 2022 را به همراه دارد. بنابراین، این گوشی هوشمند به یکی از معدود تلفن‌هایی هوشمند مانند OPPO Reno 10x Zoom و Galaxy A51 تبدیل می‌شود که در آخرین سطح وصله امنیتی قرار دارند.

در بخش دیگر، ساخت نرم افزار وصله های بهینه سازی عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 1 را از کوالکام به همراه دارد. همچنین پشتیبانی از بلوتوث را برای Snapdragon Sound اضافه می کند. گذشته از آن، این به‌روزرسانی با برنامه‌های شخص اول به‌روزرسانی‌شده و ویژگی‌های جدیدی مانند جستجوی جهانی، مرکز کنترل جداگانه، مرکز اعلان جداگانه، سوئیچ 5G و حرکت دکمه پاور برای پرداخت‌های بدون تماس دوبار کلیک کنید. همچنین با اصلاحاتی برای مصرف انرژی غیرعادی و موارد دیگر می رسد.

در نهایت، باقی تغییرات بهینه سازی برای موارد بیشماری از جمله عملکرد گیمینگ، عملکرد شبکه، زمان بندی CPU/GPU، عملکرد شارژ، عملکرد دوربین و الگوریتم روشنایی صفحه نمایش را ذکر می کند.

انتظار داریم که بزودی شرکت موتورولا نسخه پرو این اسمارتفون را معرفی کند. برند چینی درصدد است محصولی را ارائه دهد که با مشخصات کلیدی برجسته همراه است و یک نسخه حرفه‌ای تلقی خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای گوشی Moto Edge X30

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *