سهام اولیه شیائومی از ماه آینده سال جاری عرضه خواهد شد

شیائومی

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، بر طبق اخبار جدید و گزارش های منتشر شده، کمپانی شیائومی قصد دارد که در آینده ی نزدیک عرضه ی سهام اولیه ی خود را آغاز نماید و امروز در رسانه های شرقی اعلام شد که آن ها نام خود را برای عرضه ی اولیه ی سهام در ماه آینده در کشور هنگ کنگ ثبت نموده اند. لازم به ذکر است که این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است ولی یکی از روزنامه های هنگ کنگی خبری را منتشر کرده است که در آن خبر از عرضه ی اولیه ی سهام شیائومی در اواخر ماه می صحبت به میان آورده است و ارزش آن را بین 65 تا 70 میلیارد دلار تخمین زده است.

هنوز بر سر ارزش سهام این کمپانی حرف های زیادی وجود دارد و تحلیل های گوناگونی صورت پذیرفته است، بر اساس گزارش روزنامه ی Hong Kong Economic Times ارزش اولیه ی سهام این کمپانی بین 65 تا 70 میلیارد دلار تخمین زده شده است ولی این موضوع در حالی است که بر اساس پیش بینی های صورت پذیرفته توسط تحلیلگران حدس زده می شود که سهام شیائومی از ارزشی معادل 100 میلیارد دلار برخوردار است و این مبلغ تنها برای سهام اولیه ی این کمپانی می باشد.

لازم به ذکر است که کمپانی شیائومی اخیرا به منظور ارزش گذاری برای سهام اولیه ی خود با موسساتی نظیر Morgan Stanley ،Goldman Sachs Group ،Credit Suisse Group AG و Deutsche Bank AG در حال تبادل اطلاعات می باشد تا با اطلاعاتی بسیار کامل وارد بازار سهام و بورس کشورها شود. مدیر ارشد کمپانی شیائومی اعلام کرد که اکنون در حال جمع آوری اطلاعات و منابع مورد نیاز برای ورود به کشورهای ایالات متحده ی آمریکا می باشند و به همین دلیل بسیاری از افراد پیش بینی نموده اند که عرضه ی اولیه ی هام این کمپانی به زودی آغاز خواهد شد. همین کار شیائومی سبب جذب سرمایه ی بیشتر و ایجاد انگیزه برای ورود به بازار کشورهای جدید می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سهام اولیه شیائومی از ماه آینده سال جاری عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *