بخش DX سامسونگ الکترونیکس هزینه ها را کمتر می کند

بخش DX سامسونگ الکترونیکس هزینه ها را کمتر می کند

سامسونگ برای تلویزیون ها، تلفن های همراه و لوازم خانگی خود یک بخش جداگانه به نام Device Experience (DX) دارد. بر اساس گزارش ها، این شرکت اکنون مجبور شده است هزینه های بخش را متوقف کند و آن را در وضعیت اضطراری قرار دهد. غول فناوری اطلاعات کره ای همچنین تعداد سفرهای تجاری بین المللی و رویدادهای بازاریابی بین المللی را کاهش داده است و همچنین هزینه های دیگر را به نصف کاهش داده است. به گفته سامسونگ، تغییر اخیر به حالت اضطراری ناشی از نرخ ارز و بهره بالا، مشکلات زنجیره تامین و کاهش تقاضای مشتریان در اقتصاد کنونی بوده است.

به گفته سامسونگ، بحران اقتصادی کنونی بی سابقه است. یکی از مقامات شرکت به BusinessKorea گفت: «ما در حال کاهش فروش تلویزیون و لوازم خانگی هستیم. ما به سختی می توانیم بهبود سریع فروش را در این مرحله پیش بینی کنیم. یک ارائه‌دهنده اطلاعات مالی به نام FnGuide پیش‌بینی می‌کند که سود عملیاتی سامسونگ الکترونیکس با حدود ۲۹ درصد کاهش نسبت به سال جاری به ۳۳.۳۸ تریلیون وون در سال ۲۰۲۳ خواهد رسید.

این مقاله همچنین ادعا می‌کند که ابتکار جدید کاهش هزینه‌های سامسونگ باعث کاهش سفر و هزینه‌های نمایشگاه‌های خارج از کشور، از جمله نمایشگاه CES در لاس وگاس در سال 2023 می‌شود. سامسونگ ممکن است در سطح نمایشگاه باشد یا نباشد، اما این شرکت قصد دارد رویدادهای مجازی داشته باشد. ، یا کنفرانس های ویدئویی، برای معرفی محصولات جدید. چشم انداز اقتصادی در اطراف Samsung Electronics هر روز بدتر می شود. بازار بین المللی گوشی های هوشمند، تلویزیون ها و لوازم خانگی به دلیل تورم و آشفتگی ژئوپلیتیک قفل شده است.

مجموع سود عملیاتی بخش DX برای سه فصل اول سال جاری 11.9 تریلیون وون بود که 20.4 درصد (2.84 تریلیون وون) نسبت به 13.93 تریلیون وون در مدت مشابه سال 2021 کاهش داشت. بر اساس تحقیقات شرکت های تحقیقات بازار، بازار در سال جاری بدتر خواهد بود. 2023 نسبت به الان. مجموع هزینه های مالی سامسونگ در مدت مشابه 14265.8 میلیارد وون بود که 137.5 درصد نسبت به 6007.2 میلیارد وون در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت. زیان ناشی از مشتقات، زیان ناشی از مبادله ارز و هزینه های بهره از جمله هزینه های مالی هستند.

شرایط اقتصادی کشورهای نوظهور که بخش بزرگی از بازارهای اولیه سامسونگ الکترونیکس را تشکیل می‌دهند، در نتیجه دلار قوی و افزایش نرخ‌های بهره بدتر می‌شود. دارایی‌های موجودی بخش DX تا پایان سپتامبر 27097.4 تریلیون وون بود که نسبت به دوازده ماه گذشته 12831.6 تریلیون وون افزایش داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بخش DX سامسونگ الکترونیکس هزینه ها را کمتر می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *