گوشی Honor 70 Pro یا پرو پلاس با Dimensity 9000 عرضه می شود

گوشی Honor 70 Pro یا پرو پلاس با Dimensity 9000 عرضه می شود

نسخه نهایی گوشی هوشمند Magic4 پرچمدار Honor با شارژ 100 واتی عرضه شد. در حال حاضر، انتظار می رود این مشخصات در حال حاضر کمی تنزل پیدا کند. زیرمجموعه سابق هوآوی 3 گواهی جدید در پایگاه داده 3C ایجاد کرده است که نشان می دهد با محصولاتی برجسته در آینده رو به رو هستیم.

از این تعداد، 2 مورد برای همان شماره مدل، FNE-AN00 هستند، که نشان می دهد برای 2 نوع از همان تلفن هوشمند شارژ 11V/6A- (یا 66W-) خواهد بود. با این حال، مورد سوم برای یک مدل دیگری (HN-200500C03) است که نه تنها با این مشخصات، بلکه با یک مدل دیگر با مشخصه 20V/5A – یا 100W سازگار است.

این شواهد آشکار به تعدادی احتمال اشاره می کند، یکی از آنها این است که جانشین سری 60 با آداپتور 100 واتی در باکس خرده فروشی به عنوان یک ویژگی ویژه و جذاب عرضه می‌شود. از طرف دیگر، ممکن است دستگاه سومی وجود داشته باشد که می تواند با 66 وات و 100 وات شارژ شود: به عبارت دیگر، آنر 70 پرو یا پرو پلاس.

سری احتمالی آنر 70 در حال حاضر با نمایشگرهای 6.67 اینچی FHD+ OLED و پردازنده‌های Dimensity در سراسر بازار عرضه می‌شود، و یک مدل با چیپ دیمنسیتی9000 برای گزینه پرچم‌دار نیز تدارک دیده شد.

در دیگر خبرها شرکت آنر به تازگی گوشی Honor Play 6T Pro را روانه بازار هند کرد. اسمارتفونی که در نسخه پایه 220 دلار قیمت داشته و در نسخه بالاتر گوشی 250 دلاری محسوب می شود. این مدل در کنار یک نسخه ساده رونمایی شده که در ادامه به آنها می پردازیم.

تماشایی ترین ویژگی سری Honor Play 6T بدون شک فناوری توسعه هوشمند حافظه است. این ویژگی امکان افزایش رم تا 2 گیگابایت و تا 10 گیگابایت رم موجود را فراهم می کند. همچنین، کل خانواده Play 6T مجهز به فناوری فشرده سازی حافظه پنهان انحصاری هستند که خود توسعه یافته بوده و 2 گیگابایت رم گسترش یافته را قادر می سازد تا 3 برابر گسترش یابد. این ویژگی موجب خواهد شد تا تجربه کاربری سریعتری در مالتی تسکینگ شاهد باشیم.

Honor Play6T Pro بدیهی است که یک مدل رده بالا در بین این دو است و هم از نظر طراحی و هم در ویژگی های سخت افزاری برتری خود را نشان می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی 90 هرتز بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.6 درصدی دارد. این دستگاه دارای ساختاری باریک و سبک بوده زیرا وزن آن تنها 175 گرم و ضخامت آن 7.45 میلی متر می باشد. آنر پلی 6تی پرو دارای لبه های صاف بوده اما گوشه های دارای انحنان دارد.

بیشتر بخوانید  خانواده گوشی های Honor Magic 4 راهی بازار اروپا شدند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Honor 70 Pro یا پرو پلاس با Dimensity 9000 عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *