وان پلاس وعده Bluetooth LE را برای بادز پرو 2 داد

وان پلاس وعده Bluetooth LE را برای بادز پرو 2 داد

اگر به راحتی تحت تأثیر بازاریابی قانع کننده قرار می گیرید، تجهیزات صوتی همیشه یک خرید پیچیده است، و این به ویژه اگر جایی در نزدیکی 200 دلار برای خرید بهترین هدفون بی سیم واقعی داشته باشید، صادق است. OnePlus جدیدترین برندی است که با OnePlus Buds Pro 2 خود که در اوایل این ماه در کنار OnePlus 11 رونمایی شد، آن قیمت را هدف قرار داده است. بازاریابی روز راه اندازی به پشتیبانی آتی از مشخصات صوتی بلوتوث کم انرژی (LE) اشاره کرد و به نظر می رسد که از قبل در اینجا وجود دارد.

هنوز یک ماه از معرفی این محصول نگذشته است، وان پلاس به وعده خود مبنی بر ارائه پشتیبانی صوتی بلوتوث LE به OnePlus Buds Pro 2 عمل کرده است. بر اساس توییت مکس واینباخ، مشارکت کننده 9to5Google، به نظر می رسد که این ویژگی اکنون در Buds Pro در دسترس است. 2 مالک اگر آشنایی ندارید، استاندارد بلوتوث LE Audio نوعی پروتکل استاندارد LE است که توسط Bluetooth SIG توسعه یافته است. همانطور که از نام آن پیداست، ما اغلب مورد دوم را در پوشیدنی‌ها و ردیاب‌های اشیا می‌یابیم، زیرا بازده انرژی بهتری نسبت به بلوتوث کلاسیک ارائه می‌دهد.

استاندارد بلوتوث LE Audio مانند بهترین های هر دو جهان است و مزایای باتری پروتکل LE را با انتقال صدا با کیفیت بالا که توسط استاندارد کلاسیک بلوتوث فعال شده است ترکیب می کند. در حالی که عملکرد کم و نادر رادیوهای داخلی باعث افزایش باتری می شود، استاندارد LE Audio از کدک ارتباطی کم پیچیدگی (LC3) برای افزایش کیفیت صدا استفاده می کند. همانطور که Ars Technica توضیح می‌دهد، بلوتوث SIG با افتخار ادعا می‌کند که کدک LC3 نسبت به کدک پیش‌فرض SBC که توسط اکثر هدفون‌ها و هدفون‌های بلوتوث کلاسیک استفاده می‌شود، کیفیت صوتی بهتر و فشرده‌سازی کمتری ارائه می‌دهد. این فناوری از حدود سال 2015 در حال توسعه بوده است.

OnePlus قول داده بود که Buds Pro 2 از استاندارد جدید در اواخر سال 2023 پشتیبانی کند. مانند بسیاری از چیزهایی که در آینده بدون جدول زمانی وعده داده شده است، ما انتظار نداشتیم که به زودی عرضه شود. OnePlus ما را شگفت زده کرد و همه چیز برای بهتر شدن است. با پشتیبانی از LE Audio، می‌توانید بهترین عمر باتری را از هدفون‌های خود دریافت کنید، اما اگر کدک با کیفیت صدای بالا مانند LHDC را با صدای فضایی ترجیح می‌دهید، OnePlus Buds Pro 2 نیز می‌تواند آن را مدیریت کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود این هدفون‌های بی‌سیم واقعی یکی از اولین استفاده‌کنندگان از کدک LC3 باشد و خریدی عالی با ارزش برای پول داشته باشد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی هدفون وان پلاس BUDS PRO 2

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس وعده Bluetooth LE را برای بادز پرو 2 داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *