گوشی Galaxy Z Fold 4 با پنل روشن و جذاب همراه است

گوشی Galaxy Z Fold 4 با پنل روشن و جذاب همراه است

در ظاهر، پنل OLED داخلی تاشوی گلکسی زد فولد 4 ممکن است در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 چندان متفاوت به نظر نرسد. ابعاد آن با همان چین و چروک یکسان است. با این حال، این مؤلفه مهم به طور قابل توجهی توسط صفحه نمایش سامسونگ بهبود یافته است.

گلکسی زد فولد 4 دارای صفحه نمایش سامسونگ Eco2 OLED Plus است. این شرکت برای بهبود دوام و روشنایی درک بالاتر پیشرفت های قابل توجهی در آن ایجاد کرده و این یک نوآوری باورنکردنی است. پنل Eco2 OLED Plus با تکیه بر فناوری پنل OLED پلاریزه کننده یکپارچه سامسونگ، نرخ انتقال بیشتری نسبت به پنل Eco OLED Plus در Galaxy Z Fold 3 دارد. همچنین از نظر مصرف انرژی نیز کارآمدتر است. افزایش نرخ انتقال برای پیکسل های قرمز و آبی، روشنایی درک شده را افزایش می دهد.

به زبان ساده حتی اگر اوج روشنایی بالاتر از پنل قبلی نباشد، افزایش ضریب انتقال همراه با نسبت کنتراست و سایر عناصر باعث می شود این پنل روشن تر به نظر برسد. سامسونگ معمولاً اعداد حداکثر روشنایی پنل های تاشو خود را به اشتراک نمی گذارد. واضح است که به هر حال این تخصص را دارد که بیشتر از پانل ها استخراج کند. مواد آلی جدید استفاده شده برای تولید صفحه نمایش OLED Eco2 Plus مصرف انرژی را کاهش می دهد. این کار بازده انرژی Galaxy Z Fold 4 را افزایش می‌دهد و به باتری اجازه می‌دهد بیشتر دوام بیاورد. فناوری UPC Plus سامسونگ دیسپلی نیز وضوح درک شده را تا 40 درصد افزایش می دهد. به همین دلیل است که تصاویر با تعداد پیکسل های بالاتر در حفره دوربین واضح تر می شوند.

دوام همیشه یکی از دغدغه های اصلی پنل های نمایشگر تاشو است. Samsung Display آنها را به طور قابل توجهی آزمایش می کند تا مطمئن شود که در همه محیط ها عملکرد بی عیب و نقص دارند. این بار تمرکز خاصی روی دوام در دماهای بسیار بالا بود. پنل Eco2 OLED Plus توسط Bureau Veritas برای تحمل 150000 تا شدن در دمای بسیار بالای 60 درجه سانتیگراد آزمایش و تایید رسمی شد. بنابراین این پنل می تواند عملکرد خود را در دماهای شدید از -20 تا 60 درجه سانتیگراد حفظ کند. ارتقاهایی که یک دستگاه جدید به ارمغان می آورد ممکن است هرگز کافی به نظر نرسد. همیشه دقیقاً مشخص نیست که اجزای سازنده آن دستگاه چگونه بهبود یافته اند. در مورد گلکسی زد فولد 4، واضح است که این یکی از بهترین پنل‌های نمایشگر تاشو امروز در گوشی‌های هوشمند است.

بیشتر بخوانید  رونمایی سامسونگ گلکسی تب A با صفحه نمایش 8 اینچی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Fold 4 با پنل روشن و جذاب همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *