مانیتور گیمینگ Red Magic 4K معرفی شد

مانیتور گیمینگ Red Magic 4K معرفی شد

هفته گذشته، Nubia’s Red Magic شروع به پیش‌سفارش برای اولین مانیتور بازی خود در بازار خانگی خود در چین کرد، به نام Red Magic 4K Gaming Monitor. امروزه این محصول به طور رسمی در بازار چین قابل خرید است.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی Red Magic برای مدل 4K به جای قیمت اصلی 5499 یوان، 4999 یوان (~ 694 دلار) قیمت دارد، در حالی که مدل 4K Wireless Projection 6499 یوان (~ 903 دلار) قیمت دارد.

با توجه به مشخصات، مانیتور گیمینگ Red Magic 4K دارای صفحه نمایش 27 اینچی Mini-LED AUO 7.0 نسل دوم با 2304 مهره لامپ و 1152 پارتیشن مستقل به همراه طیف رنگ 99٪ DC-P3، 99٪ رنگ Adobe RGB است. وسعت و دقت رنگ دلتا E کمتر از 1.

زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه دارد و از AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند. همچنین ادعا می‌شود که نسخه 4K Wireless Projection اولین صفحه نمایش بی‌سیم با موج میلی‌متری است که از انتقال کیفیت تصویر بدون تلفات و تأخیر کم پشتیبانی می‌کند.

در مورد رابط، این مانیتور دارای HDMI 2.1 به همراه پورت USB Type-C است که از منبع تغذیه معکوس 90 واتی نیز پشتیبانی می کند. پایه مانیتور دارای پشتیبانی از تنظیم ارتفاع و همچنین تنظیم چرخش است. انتظار داریم شرکت ردمجیک که از زیرمجموعه های ZTE بوده محصولات گیمینگ بیشتری را ارائه دهد و این مانیتور از محصولات برجسته کمپانی موردبحث است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تیزر سری Red Magic 9 Pro باتری بزرگتر و طراحی باریک را تایید می کند

نظرات در مورد : مانیتور گیمینگ Red Magic 4K معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *