گوشی مرموز آنر با دوربین 100 مگاپیکسلی در راه است

گوشی مرموز آنر با دوربین 100 مگاپیکسلی در راه است

یک گوشی مرموز Honor به تازگی در اینترنت ظاهر شده است. و بهترین بخش این است که نشت با رندرها همراه بود! در حالی که از قبل می دانستیم که آنر با چیزی مشغول بوده است، فقط نمی دانستیم گوشی چیست.

خوب، اکنون که Snoopy Tech یک رندر مرموز منتشر کرده است که می‌گوید: «تلفن Honor جدید»، می‌دانیم که این دستگاه چگونه خواهد بود. و مهمتر از همه، ما می دانیم که وضوح دوربین اصلی چقدر خواهد بود.

بنابراین، ما اطلاعات زیادی از نشت دریافت نکردیم. Snoopy Tech به تازگی فاش کرده است که این گوشی با دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. و این تمام اطلاعاتی است که در مورد گوشی جدید آنر موجود است.

حتی شماره مدلی وجود ندارد و نمی دانیم که این گوشی با چه SoC عرضه خواهد شد. در واقع، هیچ جزئیاتی در مورد صفحه نمایش یا گزینه های ذخیره سازی که دستگاه با آن عرضه خواهد شد وجود ندارد. با این حال، ما مطمئناً می توانیم برخی از اطلاعات را از تصاویر لو رفته رمزگشایی کنیم.

همانطور که تصویر نشان می دهد، گوشی بعدی آنر با نسبت صفحه نمایش به بدنه نسبتا بالایی عرضه خواهد شد. حاشیه‌های کناری و بالایی فوق‌العاده نازک هستند. اگرچه قاب پایینی کمی ضخیم است. و از آنجایی که هیچ نشانه ای از اثر انگشت خوان روی بدنه وجود ندارد، دستگاه با صفحه نمایش OLED عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، فاش شدن گوشی جدید Honor نشان می دهد که دستگاه صفحه نمایش تخت خواهد داشت. دارای صفحه نمایش سوراخ دار است. و کناره ها هم صاف هستند! این لبه های مسطح دکمه های صدا و پاور را در سمت راست و یک اسلات سیم کارت در سمت چپ جای می دهند.

از نظر ماژول دوربین اصلی، گوشی بعدی آنر دارای سه سنسور خواهد بود. در حالی که چهار دایره وجود دارد، یکی به فلاش LED اختصاص دارد. و همانطور که قبلاً پیشنهاد شد، سنسور اصلی 100 مگاپیکسل خواهد بود. با این اوصاف، ما امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه جدید آنر از اطلاعات فاش شده آینده کسب کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی گوشی آنر X50i+

نظرات در مورد : گوشی مرموز آنر با دوربین 100 مگاپیکسلی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *