گلکسی جی 2 پرو (2017) کمپانی سامسونگ با باتری قابل تعویض معرفی خواهد شد

گلکسی جی 2 پرو

گلکسی جی 2 پرو (2017) : اگر تاکنون خبرهای مربوط به معرفی گوشی های جدید را مطالعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که تمامی گوشی های هوشمند جدید کمپانی هایی نظیر شیائومی، هوآوی و حتی خود سامسونگ دارای یک باتری غیر قابل تعویض بوده اند، اما امروز مشخصاتی از سری جدید گوشی گلکسی جی 2 پرو منتشر شد که نشان می دهد این گوشی دارای یک باتری قابل تعویض خواهد بود.

اخیرا نام این گوشی هوشمند در FCC مشاهده شد و با شماره کد SM-J250F موفق به دریافت گواهینامه ی FCC از ایلات متحده ی آمریکا و تاییدیه ی بلوتوث شده است. این گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ یکی از گوشی های هوشمند پایین رده ی این کمپانی به حساب می آید که در اصل برای کاربرانی ارائه و عرضه می شود که توان بالایی برای خرید گوشی های پرچمدار و گران قیمت ندارند.

بر اساس اطلاعاتی که در FCC منتشر شده است، متاسفانه نمی توان مشخصات فنی این گوشی هوشمند را مشاهده کرد ولی موضوعی که توسط خود کمپانی سامسونگ تایید شده است، باتری قابل تعویض این گوشی می باشد، یکی از قابلیت هایی که این روزها کمتر به روی گوشی های هوشمند مشاهده می کنید. نسخه ی قبلی این گوشی هوشمند یعنی گلکسی جی 2 پرو 2016 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت Full HD بود که دارای یک پردازنده ی پایین رده به نام Spreadtrum SC8830 می باشد و اکنون انتظار می رود که نسخه ی 2017 این گوشی هوشمند نیز مشخصاتی بالاتر از آن داشته باشد.

اخیرا کمپانی مسامسونگ علاوه بر عرضه ی گوشی های پرچمدار، گوشی هایی میان رده و پایین رده نیز ارائه می کند تا تمامی کاربران خود را در این عرصه راضی نگاه دارد و این موضوع یکی از مهمترین ویژگی ها برای کسب محبوبیت میان کاربران و افزایش طرفدار می باشد که این کمپانی به خوبی این مبحث را رعایت کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  احتمال وجود حسگر دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 یا اس 22

نظرات در مورد : گلکسی جی 2 پرو (2017) کمپانی سامسونگ با باتری قابل تعویض معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *