هوآوی V10 دارای دوربین سه گانه

هوآوی

گوشی های جدید هواوی با دوربین های جدید و قوی به بازار آمده اند. در عکس های این گوشی جدید که به عنوان پرچم دار شرکت هوآوی معرفی شده است ، به یک دوربین سه گانه با رزولوشن 40 مگاپیکسلی مجهز می باشد.

از وقتی که شرکت هوآوی و لایکا با یک دیگر همکاری می کنند , شاهد پیشرفت بسیار زیاد و چشم گیر دوربین های این کمپانی , به خصوص در پرچمداران آن هستیم. میت 10 پرو , فبلت جدید شرکت هوآوی , توانسته امتیاز بسیاز خوبی را از DxOMark به دست آورد , بر اساس گزارشات DxOMark , فبلت میت 10 پرو نمره 97 را از 100 از آن خود کرده که باعث پیشرفت فوق العاده شرکت هوآوی است. اما از قرار معلوم شرکت هوآوی به این پیشرفت بسنده نکرده و تغییرات مهمی در دوربین پرچمداران خود اعمال خواهد کرد. هواوی قصد دارد دوربین اصلی پرچم دار سال 2018 خود را به سه سنسور مجهز کرده و امکان عکاسی با رزولوشن بسیار بالا را برای کاربران خود فراهم آورد.

هوآویزوم هیبریدی ۵ برابری و رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی از سایر مزیت های دوربین این گوشی شمرده می شود. لایکا قرار است لنز های این دوربین ها را تولید کند، پس باید انتظار افزایش نور در عکس برداری داشته باشیم و امکان عکاسی در محیط های کم نور و تاریک نیز فراهم می باشد. اما تمام مزایای فقط محدود به دوربین اصلی نمی شود , دوربین جلو نیز برای عکاسی سلفی نیز نسبت به هوآوی پی 10 پیشرفت کرده اند. دو دوربین در جلوی گوشی تعبیه شده است، دوربین اول ۲۴ مگاپیکسل می باشد و کیفیت عکس های ثبت شده با آن بسیار بالا است. دوربین دوم سلفی نیز در محیط هایی که از نور خوبی بهره مند نیستند , دقت عکاسی را افزایش می دهند.

اما رمز هوآوی در تولید چنین گوشی موفقی چیست ؟ هوآوی با استفاده از هوش مصنوعی و ترکیب آن با صنعت ساخت گوشی های هوشمند تصمیم به تولید یکی از برترین پرچم داران تاریخ را گرفته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هواوی از Y8p میان رده بی سروصدا رونمایی کرد

نظرات در مورد : هوآوی V10 دارای دوربین سه گانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *