انتشار جزئیات جدید از دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ

انتشار جزئیات جدید از دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که همان تعداد پیکسل های نسل قبلی و نسل فعلی گلکسی اس 21 اولترا محسوب می شود. با این حال، گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین S22 Ultra دارای برخی ویژگی‌های جدید بوده که ممکن است آن را به بهترین دوربین گوشی تاکنون تبدیل کند.

طبق اطلاعات افشاگر Ice Universe، گلکسی اس 22 اولترا با استفاده از حالت جدید بهبود کیفیت تصویر، با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویر بهتر و دقیق‌تری تولید خواهد کرد. این به افزایش جزئیات، رنگ ها و روشنایی کمک می کند. فاش کننده حتی ادعا کرد که نمونه عکس ها را به عنوان مدرک دارد اما هنوز نمی تواند آنها را به اشتراک بگذارد. این ویژگی به بازگشایی پتانسیل واقعی این سنسور 108 مگاپیکسلی عظیم کمک می‌کند که عملکرد دوربین گوشی هوشمند را قابل توجه خواهد کرد.

اما این همه ماجرا نیست، نشریه کره جنوبی Itmaterial چند خط کد را مشاهده کرده است که نشان می دهد Galaxy S22 Ultra آینده ممکن است حالت عکاسی ماکرو را از طریق دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ارائه دهد. این ویژگی «افزایش دهنده جزئیات» نامیده می شود و اگرچه تأیید نشده، اما احتمالاً در دستگاه های Ultra قدیمی با سنسورهای 108 مگاپیکسلی از طریق به روز رسانی نرم افزار به کار گرفته شود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در فوریه 2022 با دوربین چهارگانه که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 (ممکن است ISOCELL HM4)، سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دو سنسور تله‌فوتو جدید 10 مگاپیکسلی سونی با زوم 3x و 10x می شود، به بازار برسد. علاوه بر این دوربین سلفی از نوع 40 مگاپیکسلی خواهد بود.

این دستگاه جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را داراست، اما ممکن بوده حتی با تراشه Exynos 2200 سامسونگ نیز عرضه شود. شایعه شده است که این گوشی با دو پیکربندی رم 12 گیگابایتی و  حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی و 16 گیگابایتی رم با 512 گیگابایت عرضه شود. افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است در رنگ‌های قرمز تیره، سیاه و سفید عرضه شود، اما برخی گزارش‌ها به گزینه جدید رنگ سبز نیز اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ های یک میلیونی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات جدید از دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *