کمپانی فیسبوک در حال کار بر روی یک گوشی ماژولار است

کمپانی فیسبوک در حال کار بر روی یک گوشی ماژولار است

کمپانی فیسبوک در حال کار بر روی یک گوشی ماژولار است: فیسبوک در حال کار بر روی یک گوشی ماژولار میباشد، شایعات حاکی از آن است که پشت این گوشی غیر قابل باز کردن است. چندی پیش کمپانی فیسبوک یک پتنت به ثبت رساند که به گونه ای بود که به احتمال زیاد یک تلفن همراه هوشمند است.

کمپانی فیسبوک در حال کار بر روی یک گوشی ماژولار است
پس از پروژه Ara این دومین باری است که یک شایعه مبنی بر ساخت یک تلفن همراه هوشمند ماژولار به گوش می رسد. پروژه Ara نام طرح گوگل برای گوشی ماژولاری بود که قصد تولیدش را داشت اما متوقف شد. تیمی که در حال کار بر روی پروژه Ara بودند هم اکنون به کمپانی فیسبوک رفته و در همان بخش از این کمپانی که این پتنت را به ثبت رسانید در حال کار هستند.

کمپانی فیسبوک تا بحال از در اختیار قرار دادن اطلاعات راجع به این پروژه امتناع کرده است اما طبق گفته برخی منابع آن بخش از فیسبوک که این پتنت را به ثبت رسانده به سختی در حال کار بر روی یک دوربین قدرتمند و تکنولوژی یادگیری ماشین هستند.

این دستگاه که فیسبوک در حال کار بر روی آن است به احتمال زیاد یا یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسا و یا یک تلفن همراه هوشمند است. اما در پتنتی که فیسبوک به ثبت رسانده از عبارت “Millions of Devices” به معنای میلیون ها دستگاه استفاده شده است که ممکن است به معنای دستگاه های مختلف با قطعات مختلف باشد که به یک سرور متصل می شوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی فیسبوک در حال کار بر روی یک گوشی ماژولار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *