معرفی نسخه ویژه شیائومی 12 تی پرو

معرفی نسخه ویژه شیائومی 12 تی پرو

برند چینی شیائومی معمولا مدل های ویژه ای از پرفروش ترین گوشی های خود را عرضه می کند. این مدل های خاص معمولا با همکاری شرکت ها و یا اشخاص حقیقی هستند. حدود یک ماه پیش، این شرکت به طور رسمی Xiaomi 12T Pro را معرفی کرد. از زمان عرضه، فروش این گوشی بسیار مناسب بوده است. به تازگی، شیائومی به طور رسمی نسخه دانیل آرشام شیائومی 12 تی پرو را منتشر کرده است. نسخه دانیل آرشام با هنرمندی ساکن نیویورک ساخته شد. این هنرمند روی طراحی این دستگاه زحمت زیادی کشیده است. Xiaomi 12T Pro اکنون شبیه یک کنده کاری به نظر می رسد “با هدفی خارج از آن به عنوان یک شی کاربردی”.

مشخصات این گوشی همانند مدل معمولی است. از همان تراشه SD 8+ Gen 1 و همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده می کند. با این حال، این دستگاه تنها دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این، با طراحی جدید پنل پشتی همراه است. پنل پشتی اکنون سبز با کریستال های درخشان است که رنگ مسی دارد. زاویه نور در قسمت عقب باعث می شود کریستال ها با رنگ های مختلف بدرخشند.

به گفته دانیل آرشام، این دستگاه هدر نخواهد رفت. او ادعا می کند که حتی پس از 20 سال، صاحبان اصلی این دستگاه هنوز می توانند آن را داشته باشند، اما فقط به عنوان یک شی “تروفی”. بنابراین، فراتر از عملکرد خود، این دستگاه دارای سابقه ای نیز برای کاربر است. در قسمت پشتی دستگاه از چندین بافت استفاده شده است. بنابراین، این نتیجه حکاکی آرشام “گزاره های منسوخ شدن و فرسایش طبیعی در تلفن هوشمند” است. به گفته شیائومی، کار «به سوی آینده‌ای خیالی از غیرموادی‌سازی دیجیتال» است.

این نسخه ویژه تنها 2000 دستگاه خواهد داشت و قیمت آن 899 یورو خواهد بود. در مورد پیش خرید این دستگاه، از 5 دسامبر شروع می شود. لینک اصلی پیش سفارش mi.com است. همچنین می توانید برای ثبت سفارش اینجا کلیک کنید. همچنین در زمان راه اندازی یک فروش دو روزه در برلین وجود دارد.

منبع

4.9/5 - (8 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی MI 8 شیائومی

نظرات در مورد : معرفی نسخه ویژه شیائومی 12 تی پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *