کسب درآمد واتساپ از کاربران تجاری

کسب درآمد واتساپ

کسب درآمد واتساپ | این روزها در نبود پیام رسان تلگرام، بسیاری از کاربران از پیام رسان واتساپ برای تبلیغات شغل خود و ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. در این میان همانند تلگرام تبلیغات یک تجارت در واتساپ نیز رایگان بود و نیازی به پرداخت هزینه نداشت اما گویا این کمپانی اکنون تصمیم گرفته است تا سرویسی را به کاربران ارائه دهد که در ازای آن هزینه ای دریافت نماید.

کسب درآمد واتساپ

واتساپ هم اکنون در حال راه‌ اندازی نوعی ابزار پرداخت به منظور استفاده‌ ی کسب و کارها برای ارتباط با مشتریان می باشد. این قابلیت به فیسبوک این امکان را می‌ دهد تا از طریق این پیام رسان درآمد کسب نماید؛ زیرا کمپانی فیسبوک پس از حذف کردن هزینه ی ثبت‌ نام و ساخت حساب کاربری هیچگونه درآمدی از واتساپ نداشته‌ است. برندهای تجاری قادر می توانند، سرویس‌ ها و تمامی اطلاعات مانند تاریخ‌ های تحویل کالاها و … را از طریق پیام رسان واتساپ به مشتریان خود ارائه نمایند.

واتساپ

اما در این شرایط کسب‌و‌کارها باید مبلغی را در زمان تایید تحویل پرداخت نمایند. از لحاظ هزینه ها، مبالغ پیام‌ ها  به کشوری که خدمات در آن ارائه می‌شود بستگی دارد که اصولا بین 0.5 تا 9 سنت متغیر می باشد. این امکانات ممکن است به طور خودکار و یا به طور دستی توسط مسئول بخش مشتریان واتساپ یا شرکت مادر یعنی فیسبوک مورد بررسی قرار بگیرد.

با بررسی این قیمت ها، گویا تمامی این خدمات قیمتی بالاتر از ارسال یک پیامک متنی دارند. لازم به ذکر است که همانند سایر پیام‌ های ارسال شده در واتساپ، این پیام‌ ها نیز رمزگذاری می شوند. به این معنا که خود شرکت واتساپ نیز نمی‌ تواند به متن این پیام ها دسترسی پیدا کند. بر اساس گزارش یکی از سایت های خبری کمپانی ها اجازه دارند تا پیام‌ ها را در یک بخش دیگر به‌ صورت رمزگشایی شده ذخیره کرده و نگهداری نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  روسیه قصد دارد تلگرام را رفع فیلتر نماید

نظرات در مورد : کسب درآمد واتساپ از کاربران تجاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *