پیش نمایش تصاویر در نسخه iOS واتساپ

واتساپ

اگر سری به اپ استور خود بزنید قطعا با یک بروزرسانی از واتساپ روبرو خواهید شد. این بروزرسانی نوید بخش یک تغییر ظاهری جدید در بخش ظاهری و نوتیفیکیشن های این پیام رسان می باشد. شاید به این نکته توجه کرده باشید که وقتی در نسخه ی iOS پیام رسان واتساپ یک پیام تصویری دریافت می کنید نمی توانید در بخش نوتیفیکیشن های گوشی خود پیش نمایشی از آن تصویر را مشاهده کنید. این مسئله در تصاویر گیف نیز به همین صورت می باشد.

بروزرسانی واتساپ

به هنگام مشاهده ی تصاویر متحرک در بخش نوتیفیکیشن های واتساپ می توانید یک ایموجی ثابت از بازی Space Invaders را مشاهده نمایید. اکنون بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت WABetaInfo، نسخه ی 2.18.80 این پیام رسان تغییر و تحولات بسیاری در بخش نوتیفیکیشن های آن دیده می شود. گویا علاوه بر تصاویر ثابت، تصاویر متحرک گیف ها نیز از این پس در بخش نوتیفیکیشن‌ های این پیام رسان پشتیبانی می گردند تا اینکه برای چک کردن آن‌ ها لزومی به باز کردن واتساپ نداشته باشید.

واتساپ

البته لازم به ذکر است که برای تماشای تصویرها در بخش نوتیفیکیشن‌ های iOS، باید انگشت‌ خود را بر روی آن‌ ها نگه دارید و یا اینکه بر روی نوتیفیکیشن به سمت پایین Swap کنید. نکته جالب اینجاست که در صورت غیر فعال نمودن قابلیت دانلود خودکار در پیام رسان واتس اپ، می توانید محتوای دریافتی را از طریق بخش نوتیفیکیشن نیز دانلود نمایید. اما علاوه بر این قابلیت که هنوز در حال توسعه می باشد، آخرین نسخه از این پیام رسان برای گوشی های آیفون قابلیت ارسال پیام از طریق دستیار صوتی سیری نیز به مکالمات گروهی فراهم شده است

هم اکنون می توانید آخرین نسخه از پیام رسان واتساپ را برای گوشی آیفون خود از طریق اپ‌ استوردریافت کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن تلگرام نارنجی | دانلود تلگرام نارنجی

نظرات در مورد : پیش نمایش تصاویر در نسخه iOS واتساپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *