کارت حافظه 512 گیگابایتی سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد

کارت حافظه

کارت حافظه 512 گیگابایتی سامسونگ | هر روز با پیشرفته تر شدن گوشی های هوشمند و رایانه ها، حجم فایل های ذخیره شده در این دستگاه ها نیز افزایش می یابد و در این میان بسیاری از کاربران از این موضوع ناراضی هستند و به طرق مختلف اقدام به حل این مشکل می نمایند. گویا اکنون کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است تا به این مسئله پایان دهد و با تولید حداکثر ظرفیت ممکن برای کارت حافظه تمامی کاربران گوشی های هوشمند را آسوده خاطر نماید.

کارت حافظه 512 گیگابایتی سامسونگ

در شرایطی که برخی از کمپانی های سازنده ی گوشی هاش هوشمند تصمیم دارند تا از طراحی پورت‌ های هدفون و تولید کارت‌ های حافظه راحت شوند،‌ کمپانی سامسونگ در طراحی محصولات خود به خصوص آخرین و پرفروش‌ ترین محصولاتش، دوباره از این دو پورت استفاده نموده است. کره ای ها برای رضایت کاربرانی که پرفورمنس یک گوشی بیشتر از طراهی ظاهری آن، برایشان اهمیت دارد و حتی در نوع طراحی جدیدترین محصول این کمپانی کره ای یعنی گلکسی نوت 9 نیز تغییری در این سیاست کاری خود ایجاد نکرده اند، از هر دو این پورت‌ ها استفاده نموده است.

کارت حافظه

در حالی که گلکسی نوت 9 به‌ عنوان جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ دارای یک حافظه‌ ی داخلی دو برابری نسبت به محصولات قبلی برخوردار می باشد ولی هنوز هم به کاربران این اجازه‌ را می دهد تا از کارت حافظه جانبی استفاده نمایند. بسیاری از گوشی‌ های هوشمند جدید که از کارت‌ حافظه جانبی پشتیبانی می نمایند به کاربران خود قابلیت استفاده حداکثر تا 25 ترابایت را می‌ دهند ولی همانطور که می دانید این محدودیت تنها اسمی است و واقعیت ندارد.

زیرا اساسا تا زمانی که یک کارت‌ حافظه‌ با چنین ظرفیتی تولید و در بازار عرضه نشود، عملا قابلیت استفاده بیش از 2 ترابایت برای هیچ کاربری فراهم نشده است. کمپانی نیز قرار است به جمع کمپانی های تولید کننده‌ ی کارت حافظه microSD با ظرفیت 512 گیگابایتی بپیوندد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی J2 رسما معرفی شد

نظرات در مورد : کارت حافظه 512 گیگابایتی سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *