بهترین حافظه های میکرو اس دی

بهترین حافظه های میکرو اس دی: وقتی شما قصد خرید یک حافظه میکرو اس دی را دارید، با گزینه ها،برندها، میزان حافظه ، میزان سرعت و قیمت های متنوعی مواجه می شوید که انتخاب را برای شما دشوار میکنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از معروف ترین برندهای میکرو اس دی برای افزایش میزان حافظه گوشی بپردازیم.

Sandisk

 

Sandisk یکی از اولین تولید کنندگان حافظه میکرواس دی با درجه بندی A1 می باشد.و این میکرواس دی های UHS1 کلاس ۱۰ یکی از بهترین گزینه ها برای اشخاصی است که خواهان عملکرد سریع برنامه ها می باشند.رم های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی این کمپانی با حداکثر سرعت ۹٨مگابایت در ثانیه و نسخه های حافظه بالاترتا ۴۰۰ گیگابایت می رسد و سرعت انتقال فایل در آنها بیشتر وحداکثر سرعت به ۱۰۰ مگابایت در ثانیه نیز می رسد. قیمت این کارت حافظه در آمازون به شرح زیر است:

۱۶ گیگابایت: ۱۰ دلار و ۹۹ سنت
۳۲ گیگابایت: ۱۴ دلار و ۷۹ سنت
۶۴ گیگابایت: ۲۹ دلار و ۹۱ سنت
۱۲٨ گیگابایت: ۴۹ دلار و ۷۹ سنت
۲۰۰ گیگابایت: ٨۴ دلار و ۴۷ سنت
۴۰۰ گیگابایت: ۲۴۹ دلار و ۹۹سنت

Samsung

 

کارت حافظه های میکرو اس دی Samsung Evo حافظه هایی از نوع UHS3 با کلاس ۱۰ هستند. میزان حافظه این کارت ها از ۳۲ تا ۲۵۶ گیگابایت و سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب ۱۰۰ و۹۵ مگابایت در ثانیه می باشد.در زیر لیست قیمت های این کارت حافظه در نسخه های متفاوت ذکر شده است:

۳۲ گیگابایت: ۱۲ دلار و ۹۹ سنت
۶۴ گیگابایت: ۲۲ دلار و ۹۹ سنت
۱۲٨ گیگابایت: ۴۴ دلار و ۹۹ سنت
۲۵۶ گیگابایت: ۱۴۹ دلار و ۹۹ سنت

 

PNY

 

مانند Samsung Evo میکرو اس دی PNY Elite X نیز از نوع UH3 و Class 10 است. میزان حافظه این میکرو اس دی از ۳۲ تا ۱۲٨ گیگابایت متغیر بوده و سرعت خواندن آن ۹۰ مگابایت است. قیمت نسخه های این میکرو اس دی در آمازون به شرح زیر می باشد:
۳۲ گیگابایت: ۱۹ دلار و ۹۹ سنت
۶۴ گیگابایت: ۲۹ دلار و ۷۵ سنت
۱۲٨ گیگابایت: ۳۹ دلار و ۹۹ سنت

Transcend

 

سری Transcend Premium 400x از نوع UHS1 و Class 10 می باشند و از مدل ۱۶ تا ۱۲٨ گیگابایت موجود می باشد. سرعت انتقال اطلاعات در آن چندان بالا نمی باشد و تنها تا ۶۰ مگابایت بر ثانیه می رسد. اگر سرعت بالاتری میخواهید مدل Transscend Ultimate 633x از نوع UHS3 و Class 10 با سرعت خواندن و نوشتن ٨۵ مگابایت بر ثانیه برای شما مناسب تر است، اما این مدل تنها در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی موجود است. قیمت ها در آمازون به شرح زیر است:
۱۶ گیگابایت: ۱۰ دلار و ۴۹ سنت
۳۲ گیگابایت: ۱۶ دلار و ۶٨ سنت
۳۲ گیگابایت Ultimate) ۲۷ دلار و ۹۹ سنت
۶۴ گیگابایت: ۳۱ دلار و ۹۹ سنت
۶۴ گیگابایت: (Ultimate) ۶۲ دلار و ۹۹ سنت
۱۲٨ گیگابایت: ۴۴ دلار و ۹۰ سنت

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین حافظه های میکرو اس دی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *