چگونه واتس اپ IOS را فارسی کنیم ؟

واتس اپ

چگونه واتس اپ IOS را فارسی کنیم ؟ این قابلیت جدید با اعمال چه تنظیماتی اجرا می شود ؟

یکی از قابلیت های جدیدی که امروزه کاربران اپل می توانند از آن استفاده کنند واتس اپ فارسی است ، هنگامی که در اپ استور نسخه 2.17.20 منتشر شد  بصورت رسمی از زبان فارسی نیز در آن پشتیبانی شده است .

جالب است بدانید زبان فارسی در حالی به واتس اپ افزوده شده است که اپلیکیشن تلگرام ( یکی از اپلیکیشن های که امروزه در توانسته است بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی داشته باشد و در بین کاربران محبوب شده است و قابلیت های زیادی داشته است ) به عنوان یک اپلیکیشن محبوب در بین کاربران هنوز اقدامی برای فارسی سازی آن انجام نداده است  .حالا شما می توانید واتس آپ گوشی خودتان را بروز کنید و با اعمال برخی تنظیمات  در سیستم عامل می توانید از این پس واتس اپی داشته باشید که منوی آن کاملا فارسی است . با بیان این مقدمه باید منتظر باشیم که آیا با این اقدام واتس اپ برای فارسی نمودن اپلیکیشن خود می تواند کاربران زیاد فارسی زبان را به جذب کند یا خیر . در ادامه این آموزش ما قصد داریم شما را با نحوه ی فارسی سازی واتس آپ آشنا کنیم .

 

  • گام اول : برای شروع باید اخرین نسخه واتس اپ را از اپ استور دریافت نمایید ( دقت کنید اگر واتس اپ شما بروز نباشد شما نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید ) .
  • گام دوم : برای اعمال تنظیمات شما باید به بخش تنظیمات سیستم عامل خود بروید . در ابتدا به بخش Settings بروید بعد وارد قسمت General  شوید در نهایت باید گزینه Language & Region  را کلیک کنید .
  • گام سوم : تا کنون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان پیش فرض برای سیستم عامل IOS بوده است . هم اکنون اگر قصد دارید که واتس اپتان فارسی شود باید این پیش فرضی را به زبان فارسی اختصاص دهید که خواهان تغییراتی در این قسمت است . بخشی با عنوان Preferred Language Order در زیر گزینه iPhone Language است ( پیش تر وارد صفحه Language & Region شده اید ) . حالا شما در این قسمت زبان های را می بینید که گوشی شما از آن ها پشتیبانی می کند .
  • گام چهارم : اگر در این قسمت زبان فارسی را مشاهده کردید باید با گزینه ویرایش (Edit) ،از سمت راست صفحه گوشه بالا آن را بگیرید و به بالاترین زبان انتقال دهید . اما اگر زبان فارسی را مشاهده نکردید باید گزینه Add Language را بزنید تا بتوانید فارسی را اضافه کنید .
  • گام پنجم : کار تمام است به همین راحتی شما توانستید فارسی سازی را انجام دهید . اگر شما مراحل گفته را به درستی انجام دادید باید به واتس آپ بروید و از داشتن منوی فارسی و راحت لذت ببرید .
بیشتر بخوانید  کشور سازنده واتس اپ

نکته )  دقت داشته باشید که در هر مرحله باید تنظیمات به درستی صورت بگیرد و همچنین واتس اپ بروز باشد تا بتوانید فارسی سازی را انجام دهید .

 

3.8/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه واتس اپ IOS را فارسی کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *