چند قابلیت جدید اینستاگرام که شاید از آنها اطلاعی نداشته باشید

آپدیت جدید اینستاگرام

1) پاک کردن تاریخچه جست‌وجو‌ اینستاگرام

اگر یک کاربر اینستاگرامی باشید قطعا می دانید که با سرچ یک مورد در اینستاگرام ، از مطالبی که سرچ کردید تاریخچه ای در برنامه باقی خواهد ماند . شاید در کنار اطرافیانتان نشسته باشید و نخواهید اطرافیان بدانند که شما چه مطالبی را سرچ کرده اید در نهایت شما می توانید با انجام تنظیماتی این تاریخچه را حذف نمایید . این کار بسیار ساده است و تنها کافی است شما به پروفایل خودتان وارد شوید و بر روی آیکون سه نقطه ی کلیک کنید حالا وارد منوی آپشن می شود در اینجا برای شما صفحه ای باز می شود که باید روی گزینه Clear Search History کلیک کنید ، البته فراموش نکنید که با زدن این گزینه شما دیگر به اینستاگرام اجازه نمی دهید که برای جست و جو از حدس زدن کلمات مورد نظر شما استفاده کند .

 اینستاگرام

2) مشاهده تمام پست های که لایک شان کردید .

آیا تا به حال یک پست روش تهیه کیک را لایک کرده اید و بعد از چند روز به فکر بخواهید دوباره روش تهیه کیک را مطالعه کنید ؟ اگر بخواهید دوباره به صورت تصادفی به دنبال آن پست بگردید زمان زیادی را برای شما می طلبد اما به خاطر داشته باشید که اگر آن پست را لایک کرده باشید به راحتی می توانید آن را پیدا کنید فقط کافی است تنظیمات گفته شده را اجرا کنید .

وارد پروفایلتان شوید و روی آیکون سه نقطه کلیک کنید حالا گزینه Posts You’ve Like را کلیک کنید برای شما صفحه ای باز می شود که همه ی پست های که لایک کرده اید را نمایش می دهد .

 

3) قابلیت کاهش مصرف داده در اینستاگرام

همه ما می دانیم اینستاگرام هم با تصویر ، هم با ویدئو کار می کند و مقدار زیادی از حجم اینترنت مصرفی شما برای این برنامه مصرف خواهد شد . اما در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد که می تواند این میزان را به حداقل برساند . برای اجرای این قابلیت باید وارد منوی آپشن شوید بعد گزینه Cellular Data Use را انتخاب کنید . حالا در صفحه ی باز شده باید فعال سازی گزینه Use Less Data را انجام دهید . در اینجا سرعت لود عکس ها و فیلم ها شما آهسته تر می شود و در مصرف حجم اینترنت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت .

بیشتر بخوانید  اینستاگرام شروع به مخفی کردن لایک ها در سطح جهان می کند

4)اداره کردن دو یا چند اکانت به صورت همزمان

شاید شما در اینستاگرام 2 اکانت داشته باشید که یکی شخصی و دیگری برای شغلتان باشد ، در گذشته برای اینکه بخواهید اکانت ها را اداره کنید کار دشواری بوده است . اما امروزه اینستاگرام نسخه های جدیدی  را ارائه کرده است که می توان توسط آن چند اکانت را اداره کرد ، البته دیگر نیازی نیست از حسابتان خارج شوید و دوباره به حساب دیگری وارد شوید و فقط برای یکبار وارد اکانت های شوید که قصد ورود به آن را دارید .

برای اینکه اکانتی را به اینستاگرام اضافه کنید باید به پروفایلتان وارد شوید و روی آیکون سه نقطه کلیک کنید تا منوی آپشن برای شما باز شود و در منوی باز شده گزینه Add Account را انتخاب نمایید . حالا در قسمت های آن باید اطلاعات کاربری تان را وارد کنید تابه اکانت دوم تان وارد شوید . پس از اینکه وارد شدید در قسمت بالا سمت چپ شما لیست اکانت های خودتان را می بینید که می توانید روی هر اکانتی که می خواهید کلیک کنید . البته دقت داشته باشید شما فقط برای یک اکانتتان می توانید از یک ایمیل و فیس بوک استفاده کنید و نمی توانید با این دسته از اطلاعات اکانت های مختلفی بسازید و به لیست اضافه کنید .

 

5) جذاب کردن فعالیت های اینستاگرام

امروزه قابلیت های جدیدی زیادی به اینستاگرام اضافه شده است مثلا گذاشن استوری، ویدیو لایو، بومرنگ و دیگر قابلیت های که بسیار جذاب هستند . بومرنگ یکی از قابلیت های است که می تواند تصویر های پیوسته و متحرک از شما را ثبت نماید و در آخر می توانید آن را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید . این قابلیت اشتراک گذاری بومرنگ می تواند هم  به صورت پست و هم در استوری صورت بگیرد .

یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام که برای دسترسی آن باید آپ Hyperlapse را نصب نمایید ، در واقع یک تایم لپس با کیفیت برای شما ایجاد می کند و شما می توانید بر روی اینستاگرام مستقیم آن را آپلود نمایید . البته یکی دیگر از ویژگی های که طرفداران زیادی داشته است افزودن استیکرهای متفاوت استوری است که بسیار جذاب بوده است .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چند قابلیت جدید اینستاگرام که شاید از آنها اطلاعی نداشته باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *