چگونه اکانت های جی میل، توییتر، یا لینکدین خود را حذف کنیم؟

چگونه اکانت های جی میل، توییتر، یا لینکت این خود را حذف کنیم؟

این روز ها همه از اکانت جی میل استفاده میکنند. با این حال اگر تصمیم گرفته اید به سرویس دیگری نقل مکان کنید یا فقط میخواهید اکانت قدیمیتان که دیگر از آن استفاده نمیکنید را حذف کنید، با انجام این مراحل کارتان انجام خواهد شد:

حذف اکانت جیمیل

1. وارد اکانت گوگلی که میخواهید آن را حذف کنید، شوید.
2. در این جا سه لینک میبینید، یکی برای حذف گوگل بدون حذف اکانت، یکی برای حذف Google Books و سومی برای حذف اکانت گوگل و پاک کردن تمام سرویس ها. اگر از پاک کردن اکانتتان مطمئن نیستید گزینه اول را انتخاب کنید. یک صفحه هشدار برای شما نمایش داده خواهد شد.
3. حالا یک صفحه تاییدیه میبینید. روی باسی که میگوید ” بله میخواهم اکانتم را حذف کنم ” کلیک کنید. یک آدرس ایمیل دیگر برای استفاده از سرویس های دیگر گوگل وارد کنید. رمز اکانتتان را وارد کنید و گزینه حذف را انتخاب کنید، با این کار اکانت جی میلتان حذف میشود. همانطور که هشدار گوگل به آن اشاره میمند، هیچ راه برگشتی برای این حرکت وجود ندارد و تمام ایمیل هایتان برای همیشه از بین میروند.

حذف اکانت توییتر

اگر ترجیح میدهید از سیل توییت های این سایت دور باشید، با دنبال کردن این مراحل میتوانید اکانتتان را حذف کنید:

1. به منوی تنظیمات توییتر بروید و تا آخر پایین بیاید.
2. روی گزینه ” اکانت من را غیر فعال کن ” کلیک کنید.
3. توییتر به شما راجع به معنای این کار هشدار میدهد، اگر از کارتان مطمئن هستید، روی ” غیر فعال کن ” کلیک کنید. با این کار اکانتتان غیر فعال میشود. اگر نظرتان عوض شد و خواستید به این شبکه اجتماعی برگردید، میتوانید تا 30 روز اکانتتان را بازیابی کنید. بعد از 30 روز، توییتر اکانتتان را برای همیشه پاک خواهد کرد.

حذف اکانت لینک دین

LinkedIn پر طرفدار ترین دیتابیس کاری، میتواند با فرستادن مداوم ایمل های اطلاع رسانی و آپدیت ها به صندوقتان، مزاحمت زیادی ایجاد کند. خوشبختانه حذف اکانت در این شبکه، کار آسانی ست. به این روش:

1. صفحه تنظیمات و حریم خصوصی LinkedIn را باز کرده و وارد شوید.
2. روی برگ اکانت در کنار آیکون حفاظ نزدیک پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.
3. در قسمت لینک های مفید، گزینه بستن اکانت را انتخاب کنید.
امیدواریم این مقاله به شما در بستن اکانتتان در وبسایت های مختلف کمک کرده باشد. اگر میخواهید آموزش های دیگری مانند این را بخوانید، همیشه میتوانید از بخش چگونه های ما دیدن کنید. اگر نظری راجع به این آموزش دارید، از طریق نظرات با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید  سونی توییتر را به دلیل پخش ایمیلهای هک شده تهدید به شکایت کرد

آیا این مقاله برای شما مفید بود ؟ منتظر نظرات سازنده شما در مورد این مقاله هستیم .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه اکانت های جی میل، توییتر، یا لینکدین خود را حذف کنیم؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *