توییتر در حال آزمایش کلید جدید برای مشاهده آخرین توییت منتشر شده

شبکه اجتماعی توییتر

شبکه اجتماعی توییتر در این مدت در حال بررسی قابلیت های متفاوت می باشد تا بتواند کاربران را بیشتر جذب نماید. یکی از مشکلاتی که کاربران این شبکه اجتماعی تا به امروز با آن مواجه بودند، مسئله ی مشاهده ی آخرین توییت منتشر شده سایر کاربران می باشد که افراد اساسا در همان ابتدای ورود به صفحه ی Time line خود می توانستند توییت های پر بازدید از افرادی که فالو کرده اند را مشاهده نمایند. همین موضوع سبب شد تا کاربران توییتر نسبت به این موضوع اعتراض نمایند.

شبکه اجتماعی توییتر

در این هفته شاهد انتشار اطلاعیه‌ های مختلف از سوی توییتر بودیم که بعد از انتشار خبرهای افزوده شدن قابلیت گزارش ربات‌ ها و اعلامیه ای از تصمیم جک دورسی به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی به منظور حذف دکمه‌ ی لایک، در حال حاضر اعلامیه ای جدید از طرف این کمپانی منتشر ‌بافت که خبر از افزوده شدن یک دکمه‌ ی جدید در صفحه‌ ی نخست توییتر به منظور غیر‌فعال نمودن نمایش بهترین توییت‌ ها در ابتدای صفحه می‌ دهد. این ویژگی آزمایشی در ‌عوض به کاربران این اجازه را می‌ دهد که جدیدترین توییت‌ها را در ابتدای صفحه ی توییتر خود مشاهده ‌نمایند و به راحتی این حالت را به مشاهده ی بهترین توییت‌ ها تغییر دهند.

شبکه اجتماعی توییتر

ماه قبل توییتر ویژگی جدیدی را معرفی نمود که امکان غیر‌فعال کردن نمایش بهترین توییت‌ ها در ابتدا و به جای آن نمایش معکوس توییت‌ ها بر اساس تاریخ نگارش را برای کاربران فراهم می نمود. این کار با استقبال بسیار زیاد کاربران همراه بود امان امکان دسترسی به آن تنها از طریق منوی تنظیمات قابل انجام شدن بود. در آن هنگام توییتر اعلام داشت که در حال یافتن روشی به منظور تغییر حالت نمایش توییت‌ ها می باشد که در طی اطلاعیه‌ ی دیگری که همین اواخر منتشر شد، توییتر از ویژگی گزارش‌ نمودن ربات‌ ها برای نشانه‌ گذاری محتوای اسپم و چیزی که به عنوان تلاش برای دستکاری در این پلتفرم خوانده می شد، پرده‌ برداری کرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gizmodo

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توییتر در حال آزمایش کلید جدید برای مشاهده آخرین توییت منتشر شده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *