پرچم دار جدید سونی لو رفت

پرچم دار

شرکت سونی یکی از کمپانی های قدیمی و با سابقه در زمینه تولید دستگاه های صوتی تصویری بوده که در حوزه تکنولوژی نیز بسیار فعال است و گوشی های هوشمند خوب و پر طرفداری را به بازار عرضه می نماید. با نزدیک شدن به سال 2018 اکثر کمپانی های برتر تلاش دارند گوشی های میان رده و پرچم دار خود را معرفی کنند , در این میان شرکت سونی نیز از دیگر رقیبان خود عقب نمانده و یک اسمارت فون جدید به نام H8324 را برای ارائه در نظر دارد.

گویا شرکت سونی پس از بررسی موفقیت مدل های سونی H4133 , سونی H3213 و سونی H8541 , تصمیم به تولید گوشی جدید سونی H8324 گرفته است. اما این گوشی هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت سونی معرفی نشده و اطلاعات دقیقی درباره جزئیات و ویژگی های آن در اختیار ما قرار ندارد اما با در نظر گرفتن این موضوع که در سری X83XX است خیلی دور از انتظار نیست که دستگاهی در رده اکسپریا زد وان باشد. بر اساس آن چه که از مشخصات این گوشی لو رفته می توان گفت دارای صفحه نمایشی با رزولیشن 1920×1080 است , از این محصول می توان نتیجه گرفت گوشی های سونی در سال 2018 صفحه نمایشی عریض تر از 18 : 9 نخواهند داشت.

برخی گمان می دهند این گوشی که فقط اطلاعات محدودی درباره آن لو رفته و چیز خاصی درباره مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری اش در اختیار ما نیست , پرچم دار شرکت سونی خواهد شد , برخی دیگر نیز اکسپریا XZ1 کامپکت با مدل G8441 برترین گوشی سونی بوده و این گوشی از آن ضعیف تر می باشد. برای این که بدانیم پرچم دار سونی کدام گوشی است باید منتظر عرضه و مقایسه های این دو مدل گوشی باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شرکت " Huawei "

نظرات در مورد : پرچم دار جدید سونی لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *