تولید موثر اسنشال فون به طور کامل متوقف گردید

توقف تولید اسنشال فون

در دنیای دیجیتال امروزی که کمپانی های مختلفی در حال رقابت با یکدیگر هستند، گویا دیگر شاهد حضور کمپانی اسنشال فون و پرچمدار این کمپانی با نام PH-1 نخواهیم بود و روسای این برند قرار است در سال 2018 به طور کامل استارتاپ خود را متوقف نمایند. از پس نباید منتظر معرفی گوشی هوشمند جدیدی با برند اسنشال فون باشیم.

توقف تولید اسنشال فون

این کمپانی در طی بیانیه‌ ای رسمی اعلام کرده است که پروسه ی تولید پرچمدار PH-1 کاملا متوقف شده است و دیگر قرار نیست این گوشی هوشمند به بازار عرضه شود. به جای آن استارتاپ اسنشال فون تصمیم دارد تا بر روی پرچمدار بعدی خود فعالیت کند که بتواند بهترین گزینه را برای طرفداران این برند فراهم نماید. بر همین اساس در صورتی که کاربری تصمیم داشته باشد اسنشال فون را خریداری نماید مجبور خواهد بود تا به سراغ بازار موجود برود و نمونه‌های دست دوم این پرچمدار را تهیه نماید. با تمامی این تفاسیر هنوز قرار است تا بروزرسانی هایی برای این دستگاه منتشر گردد تا همه ی ویژگی‌ های امنیتی این پرچمدار را ارتقا دهد.

توقف تولید اسنشال فون

این مدل از اسنشال فون در تعطیلات به طور کامل در فروشگاه ها بفروش رسیده و دیگر خرده فروشی‌ها چنین گوشی هوشمندی را به صورت آکبند برای فروش در اختیار ندارند. کارشناسان معتقد که حراجی‌ های مختلف و تخفیف‌ های بسیار در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند تاثیر بسیار زیادی در فروش کامل این گوشی های هوشمند گذاشته است. البته تا به امروز خبر‌های بخصوصی از این استارتاپ که در زیر نظر اندی رابین، بنیان گذار سیستم عامل اندروید شروع به کار نموده است، به گوش می رسد. مدتی قبل بلومبرگ اعلام کرد که کمپانی اسنشال 30 درصد از کارکنان خود را اخراج نموده است و این تعدیل نیرو تنها در قسمت سخت افزار و فروش این کمپانی رخ داده است.

توقف تولید اسنشال فون

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تولید موثر اسنشال فون به طور کامل متوقف گردید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *