لو رفتن قیمت هوآوی پی 20 لایت در یک فروشگاه لهستانی

هوآوی پی 20 لایت

هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه ی رسمی سری P20 هوآوی مانده است ولی در یک فروشگاه آنلاین لهستانی قیمت و برخی از ویژگی های این گوشی هوشمند برای کاربران افشا شده است و بسیاری از علاقه مندان سری P20 را به سمت خود جذب کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده از سوی این کمپانی، هوآوی قصد دارد گوشی های هوشمند سری P خود را در طی یک مراسم رسمی در کشور پاریس در تاریخ 7 ام فروردین معرفی نماید.

هوآوی پی 20 لایت

بر اساس اطلاعاتی که در این وب سایت لهستانی در خصوص هوآوی پی 20 لایت انتشار یافته است، شایعاتی مبنی بر وجود بریدگی صفحه نمایش بر روی پنل جلویی این گوشی هوشمند را تایید می کند که در این بخش شاهد وجود لنز دوربین سلفی، اسپیکر و حسگر مجاورت این گوشی هوشمند می باشیم و در ضمن پنل پشتی پی 20 لایت از جنس شیشه ساخته شده است.

هوآوی پی 20 لایت از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل از نوع OLED بهره می برد که نام این نمایشگر را FullView 2.0 گذاشته است که می تواند نسبت تصویر 19 به 9 را برای کاربر به ارمغان بیاورد. پردازنده ی بکار رفته در این گوشی هوشمند از نوع کایرین 659 می باشد که همراه با یک رم 4 گیگابایتی تمامی فرامین کاربر را اجرا می کند.

هوآوی پی 20 لایت

کمپانی هوآوی برای گوشی میان رده ی خود یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته است که به لطف وجود درگاه کارت حافظه می توانید حافظه دستگاه خود را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید. به منظور تامین انرژی سخت افزار های این گوشی هوشمند یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با بهره مندی از فناوری شارژ سریع 18 واتی استفاده شده است. این گوشی هوشمند در همین وب سایت در رنگ های آبی، مشکی و صورتی با قیمت 469 دلار عرضه خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لو رفتن قیمت هوآوی پی 20 لایت در یک فروشگاه لهستانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *