حجم باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشخص شد

باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

حجم باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس | شرکت سامسونگ قصد دارد طی ماه آینده دو گوشی پرچم دارد خود را با عنوان های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به طور رسمی معرفی نماید. با توجه به اطلاعاتی که از این دو گوشی منتشر شده است انتظار می رود سامسونگ این گوشی را جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس کند.

رگولاتوری آناتل برزیل , این دو گوشی را مورد تأیید خود قرار داد و طی آن اعلام کرد در مدل ۶.۲ اینچی این گوشی باتری ۳۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعت استفاده شده است , گلکسی اس 9 نیز دارای باتری 3000 میلی آمپری می باشد. Union Repair ، یک خرده فروشی است که جزئیات و اطلاعات زیادی را درباره باتری های این گوشی ها افشا کرد. در این میان تصاویر ماهواره ای این دو گوشی نشان دهنده ویژگی های سخت افزاری آن ها می باشد.

باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

تصاویر به حدس ها پایان داده و ثابت شد که این گوشی دارای یک دوربین است , مدل پلاس دوربین دوگانه خواهد داشت. دیافراگم هر دو گوشی 1.5 بوده و کیفیت آن ها بسیار بالا است. بنا به نور محیط دیافراگم تا  2.4 , قابل تغییر می باشد. دوربین گلکسی اس 9 , دوازده مگا پیکسل بوده و دوربین گلکسی اس 9 پلاس , دو سنسور 12 مگا پیکسلی است. امکان فیلم برداری به صورت اسلو موشن با سرعت 480 فرم بر ثانیه , به صورت اچ دی و رزولوشن 1080 از دیگر قابلیت های این پرچم داران جدید سامسونگ می باشد.

به دلیل اعتراض بسیاری از کاربران به محل حس گر اثر انگشت گلکسی اس 8 , شرکت سامسونگ سنسور اثر انگشت گلکسی اس 9 را به پایین دوربین اصلی تغییر داد. در این میان محل حس گر ضربان سنج قلب و  فلاش ال ای دی نیز برای دسترسی راحت تر به سمت راست دوربین تغییر یافت. یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در گلکسی اس 9 شاهد آن هستیم , اسکن هوشمند است. این اسکن  ترکیبی از اسکنر عنبیه چشم و سیستم  تشخیص چهره بوده و کیفیت امنیتی گوشی را به طور قابل توجهی ارتقا داده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حجم باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *