ویژگی های افشا شده از نوکیا 6.1 پلاس

نوکیا 6.1 پلاس

کمپانی نوکیا گویا این بار قصد دارد با نوکیا 6.1 پلاس به رقابت با سایر کمپانی های قدرتمند بپردازد. این کمپانی قصد دارد نسخه ی جدید نوکیا X6 را با نام نوکیا 6.1 پلاس به بازار عرضه نماید و طرفداران این کمپانی نیز انتظار دارند نوکیا هم از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بریده رونمایی نمایند. باید این نوید را به شما بدهیم که هم اکنون کمپانی نوکیا در حال آماده سازی شرایط تولید نوکیا X6 می باشد که نام جهانی آن نوکیا 6.1 پلاس است که بر اساس خبرهای منتشر شده، انتظار می رود در تاریخ 28 تیر ماه عرضه ی جهانی آن صورت بپذیرد.

بر اساس اطلاعاتی که هم اکنون در دست داریم، گوشی هوشمند نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا X6 باید از لحاظ مشخصات مشابه باشند و فهرست‌ جدید منتشر شده از مشخصات گیگ‌ بنچ نیز این موضوع را تایید می‌ نماید. نوکیا X6 در سه مدل مختلف با حافظه‌ های رم 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه‌ های داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه می‌ شوند. مدل اختصاصی Nokia 6.1 Plus اخیرا در گیگ‌ بنچ با 4 گیگابایت حافظه‌ ی رم نمایان شده است و برخلاف نوکیا X6 که دارای رابط کاربری سفارشی برای بازار کشور چین می باشد، اندروید اوریو 8.1 را پشتیبانی می‌ کند.

نوکیا 6.1 پلاس

نسخه‌ ی جهانی نوکیا X6 دارای پردازنده‌ ی اسنپدراگون 636 کمپانی کوالکام می باشد و احتمال دارد که این گوشی هوشمند براساس گزارش ها در تاریخ ۲۸ تیر به طور رسمی به بازار عرضه گردد ولی احتمال دارد مدتی طول بکشد تا اینکه به‌ صورت جهانی در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد.

 

روم تک همراه همیشگی شماست …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  منتظر خبرهایی از گلکسی J6 Plus سامسونگ باشید

نظرات در مورد : ویژگی های افشا شده از نوکیا 6.1 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *