مشخصات لو رفته از گلکسی اس 10 سامسونگ

گلکسی اس 10 سامسونگ

اگر کمی به عقب باز گردیم می بینید که تنها 5 هفته از رونمایی جدید ترین پرچمدار کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس می گذرد که اکنون خبرهای در مورد گلکسی اس 10 سامسونگ شنیده می شود. در واقع گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در تاریخ 11ام مارس 2018 رونمایی شدند و تنها بعد از گذشت مدت کوتاه گویا رسانه ها بیکار ننشسته و در خصوص پرچمدار بعدی این کمپانی کنجکاو شده اند. اکنون شایعاتی در خصوص گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شده است که بسیاری از افراد را به فکر فرو برده است. در این میان این سوال مطرح می شود که آیا هم اکنون باید منتظر تغییرات بسیار بزرگی از در پرچمدار بعدی این کمپانی باشیم یا اینکه سامسونگ قصد دارد تغییرات زیادی در آینده اعمال نماید؟!

سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

یکی از منابع کره ای اعلام کرده است که مسئولان کمپانی سامسونگ قصد دارند تغییرات اساسی را در گوشی های هوشمند سری بعدی خود اعمال نمایند که یکی از این تغییرات قرار گیری سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد. این قابلیت مدت هاست که در مورد گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ مطرح گردیده است ولی این بار گویا در پرچمدار بعدی سامسونگ مشاهده خواهد شد.

قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تنها در تعداد محدودی از گوشی های هوشمند نظیر هوآوی Mate RS پورشه دیزاین و برخی از محصولات لاکچری دیگر مشاهده شده است ولی اکنون گویا نوبت به گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ رسیده است و اگر در گلکسی نوت 9 شاهد این ویژگی نباشیم قطعا در گلکسی اس 10 این ویژگی را مشاهده خواهیم کرد.

گلکسی اس 10 سامسونگ

تشخیص چهره ی سه بعدی در رقابت با آیفون 10

این منبع خبری کره ای که اطلاعاتی را در خصوص پرچمدار بعدی ساسمسونگ منتشر کرده استف به قابلیت تشخیص چهره ی سه بعدی در گلکسی اس 10 نیز اشاره کرده است که مدت هاست این کمپانی ابر قدرت کره ای در حال کار بر روی این قابلیت می باشد. این موضوع از زمان معرفی گلکسی اس 7 آغاز شده و تا آخرین پرچمدار این کمپانی یعنی گلکسی اس 9 ادامه داشته است ولی با این وجود هنوز نتوانسته است که کوپرتینویی ها را در این عرصه شکست بدهد.

در صورتی که این کمپانی چنین قابلیت را در اس 10 گسترش بدهد از لحاظ امنیتی این گوشی هوشمند بسیار بالاتر رفته و توانایی های AR Emoji نیز در این بازه بسیار بیشتر می شود. بر اساس پیش بینی های Sam Mobile سامسونگ می تواند با همکاری استارتاپ هایی نظیر Mantis Vision و Woodgate این ویژگی را بر روی پرچمدار بعدی خود قرار بدهد.

منتظر تغییرات شدید در طراحی پرچمدار بعدی سامسونگ نباشیم

با اشاره به ویژگی های گوشی هوشمند آینده ی سامسونگ باید بگوییم که این کمپانی از لحاظ طراحی تغییرات زیادی در این گوشی هوشمند اعمال نخواهد کرد چرا که به نظر می رسد نمایشگر Infinity Display با ابعاد 5.8 و 6.3 اینچی همچنان به قوت خود باقیست و تغییری در این موضوع مشاهده نخواهد شد. در خصوص گلکسی اس 10 نمی توانیم انتظار انعطاف پذیر بودن آن را داشته باشیم، چرا که گوشی با این مشخصات و امکانات نمی تواند انعطاف پذیر باشد.

اکنون گویا گلکسی X سامسونگ اولین گوشی انعطاف پذیر کمپانی ساسمیونگ خواهد بود که مشخصاتی مشابه با اس 10 خواهد داشت ولی هنوز زمان مشخصی برای معرفی این گوشی هوشمند اعلام نشده است.

در هرصورت تمامی این ویژگی هایی که نام برده شده است تنها در حد شایعاتی است که مطرح گردیده و هنوز نمود بیرونی نیافته اند و تاییدیه ای دریافت نکرده اند چرا که مدت زمان زیادی برای معرفی پرچمدار بعدی این کمپانی باقی مانده است و هنوز نمی توان به خبرها اعتماد کرد و ممکن است هر لحظه اطلاعات جدیدی در خصوص گوشی های هوشمند این کمپانی منتشر گردد.

گلکسی اس 10 سامسونگ

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات لو رفته از گلکسی اس 10 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *