هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Pro راهی بازار شد

هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Pro راهی بازار شد

به نظر می رسد نوکیا پس از شکست بزرگ Nokia BH805 یا Earbuds حذف نویز نوکیا، سخت کار کرده است تا بهترین باشد. هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Pro به تازگی در بازار اروپا عرضه کرده و افراد می توانند هم اکنون آن را تهیه کنند. اگر بخواهم از طراحی شروع کنیم، طراحی کیس گرد بوده و حمل آسانی دارد.

این هدفون‌های آویزان به اندازه کافی راحت به نظر می‌رسند که می‌توان آن‌ها را برای مدت طولانی بدون هیچ گونه فشاری استفاده کرد. حلقه‌ای شیک در اطراف هدفون در حالت تماس روشن می‌شود که به افراد امکان می‌دهد متوجه شوند که شما در حال تماس هستید.

برای وضوح تماس با قابلیت حذف نویز میکروفون دوگانه ENC همراه است. کنترل لمسی پیشرفته آن به کاربران اجازه می دهد تا با یک لمس ساده به راحتی به ویژگی های آن دسترسی داشته باشند. ویژگی حذف نویز اطمینان حاصل می کند که تمام نویزهای اطراف را حذف می کند تا از وقت خود لذت ببرید. به لطف عملکرد پایه قدرتمند آن به کمک درایورهای تنظیم شده با کیفیت 10 میلی متر یک تجربه کاربری خوب رقم می زند.

این دستگاه مجهز به بلوتوث 5.3 برای اتصال پایدار و سریع است که به کاربران امکان می دهد گوشی های نوکیا را از طریق تلفن هوشمند متصل پیدا کنند. به دلیل قابلیت اتصال چند نقطه ای، می توان آن را به طور همزمان به 2 دستگاه متصل کرد. مهمترین بخش این ویژگی باتری آن است، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و در صورت فعال بودن ANC هیبریدی می تواند تا 28 ساعت کار کند.

این هدفون‌ها از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند و به شما امکان می‌دهند از موسیقی مورد علاقه خود در عین محافظت از طبیعت لذت ببرید. در اخباری دیگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و همچنان قوی باقی بماند؟ اگر بله، پس بهتر است نوکیا XR21 را انتخاب کنید. این دستگاه مقاوم ماه گذشته در بریتانیا عرضه شد و اکنون به ایالات متحده و برخی بازار دیگر رسید.

گوشی قوی ساخته شده و دارای استاندارد مقاومت IP69K، محافظ شیشه Gorilla Glass Victus روی نمایشگر و گواهی MIL-STD-810H نظامی است. نوکیا XR21 جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم HMD global بوده و این شرکت آن را غیرقابل تخریب می‌نامد. در حالی که این ادعایی جسورانه بوده، دستگاه دارای دوام نظامی MIL-STD 810H است و دارای استاندارد IP68 ضد آب.

بیشتر بخوانید  مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۷

همچنین دارای گواهی IP69K در برابر گرد و غبار، آب و مقاومت در برابر سقوط است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش LCD با محافظ گوریلا گلس Victus با سایز 6.49 اینچ است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2 Pro راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *