انتشار تصاویر جدید از گوگل پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ایکس ال | همانطور که می دانید گوشی های هوشمند سری پیکسل از گوشی های تولیدی کمپانی گوگل می باشند که در سال گذشته ی میلادی این کمپانی از گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال رونمایی به عمل آورد. امسال قرار است این کمپانی از سری جدید پرچمدار خود با نام گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی به عمل آورد که تاکنون شایعات و تصاویر بسیاری از این گوشی های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است.

اخیرا تصاویری از گوگل پیکسل 3 ایکس ال به عنوان پرچمدار آینده ی گوگل به طور غیررسمی و همراه با قاب محافظ انتشار یافته است که تمامی گزارش‌ ها و شایعات قبلی در خصوص طراحی این گوشی هوشمند را تایید می نماید. آنگونه که قبلا در شایعات مطرح شده بود، گوشی های هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال کمپانی گوگل دارای صفحه نمایش ها 5.3 و 6.2 اینچی خواهند بود.

با مشاهده ی تصاویر غیررسمی که از گوگل پیکسل 3 ایکس ال منتشر شده است، نشان از این موضوع دارد که به همراه بریدگی بالای صفحه نمایش و نسبت تصویر 19 به 9 عرضه خواهد شد. در شایعه های قبلی نیز اشاره شده بود که پیکسل 3 ایکس ال این کمپانی با صفحه نمایش OLED اختصاصی کمپانی ال جی به همراه بریدگی بالای صفحه نمایش روانه ی بازار می‌ شود.

نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ ی این گوشی هوشمند 85 درصد به نظر می رسد. با مشاهده ابعاد بریدگی بالای صفحه نمایش انتظار داریم که این گوشی هوشمند از ماژول دوربین دوگانه برای عکسبرداری استفاده نماید اما بر اساس تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌ دهند که در پنل پشتی پیکسل 3 ایکس ال فقط یک لنز دوربین قرار تعبیه شده است. در برخی از خبرها نیز آمده بود که این گوشی هوشمند کمپانی گوگل از دوربین دوگانه استفاده نمی کند.

بر اساس برچسب قیمتی بالای پرچمدار بعدی کمپانی گوگل، هنوز مشخص نیست که چگونه می‌ خواهد دلیل استفاده از ماژول تک لنزی به عنوان دوربین اصلی این گوشی در پنل پشتی را توجیه نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیکسل 6 گوگل با پردازنده 5 نانومتری سامسونگ همراست

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از گوگل پیکسل 3 ایکس ال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *