گلکسی A سامسونگ سه لنز دوربین اصلی خواهد داشت

گلکسی A سامسونگ

گلکسی A سامسونگ | این روزها دنیای گوشی های هوشمند و سنسور دوربین های به کار گرفته شده در آن ها به صورتی است که پرچمداران کمپانی های اپل و سامسونگ دارای لنز دوربین دوگانه می باشند. در این میان کمپانی های چینی نیز به تقلید از این دو برند مطرح دنیا پرچمداران خود را به دوربین دوگانه مجهز نموده اند، اکنون کمپانی سامسونگقصد دارد گوشی میان رده ی خود را با نام گلکسی A به سه لنز دوربین اصلی تجهیز نماید.

گلکسی A سامسونگ

کمپانی کره ای سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی‌ های هوشمند میان رده ی خود را به آخرین قابلیت های روز دنیا همانند دوربین اصلی همراه با 3 لنز و سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش تجهیز نماید. بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی منابع خبری معتبر، این کار پیش از معرفی پرچمدار کره ای ها یعنی سری گلکسی اس اتفاق خواهد افتاد. مسئولیت ارتقاء و بهبود عملکرد گوشی‌های سامسونگ به جز دو مدل سری S گلگسی و سری نوت را برعهده تیم پژوهشی The firm’s global hardware می باشد که اخیرا ببه منظور بهبود عملکرد قابلیت‌های اصلی سری گلکسی A سامسونگ دست به انجام تحقیقاتی زده اند.

یکی از قابلیت های مد نظر این کمپانی، عکاسی با زاویه فوق‌ عریض برای بهبود عکس برداری از سوی مناظر می باشد. کمپانی سامسونگ، دوربین عقب گوشی‌ های سری گلکسی A را به ۳ لنز دوربین تجهیز خواهد نمود. تمامی کاربران منتظر هستند تا گلکسی اس 10 پلاس سال آینده رونمایی گردد، پیشرفته‌ ترین دوربین مورد استفاده در بین گوشی‌ های هوشمند موجود در بازار باشد.

قابلیت دیگری که این کمپانی مد نظر دارد، استفاده از سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش می باشد. در حالی‌ که انتظار داریم گلکسی اس 10 سامسونگ دارای یک‌ سنسور فوق‌ العاده سریع و قدرتمند باشد و از جدیدترین تکنولوژی روز جهان در آن استفاده نمایند، از یک سنسور نوری کمی ساده‌ تر در گوشی میان رده ی خود یعنی گلکسی A استفاده خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نتایج DxO Mark هوآوی میت 10 پرو مشخص شد

نظرات در مورد : گلکسی A سامسونگ سه لنز دوربین اصلی خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *