گوشی هوآوی G10 در لیست گوشی های هوشمند ظاهر شد

هوآوی

طبق گزارشاتی که از شرکت هوآوی به دست ما رسیده است، این شرکت یک رویداد را برای 22 سپتامبر برنامه ریزی کرده که به نظر می رسد برای معرفی Maimang 6 / RNE-AL00 باشد. ما مشخصات آن را در TENAA دیدیم، حالا اجازه دهید به برخی از تصاویر منتشر شده از این دستگاه نگاهی بیندازیم.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5. 9 اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل و همچنین دارای نسبت ابعاد 18: 9 است.

این دستگاه دارای چیپ ست هشت هسته ای Kirin 659 بوده و همچنین این چیپ ست در Nova Huawei نیز استفاده شده است.

چیپ ست نامبرده دارای 8 هسته Cortex-A53 و یک پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 است که در این حالت عادی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره عرضه می شود.

اطلاعات اضافی درباره ی دستگاه که می توان به شما داد این است که طبق گفته ی یکی از افرادی که دستگاه را داشته و از آن استفاده کرده، گوشی نام برده با سیستم عامل آندروید ۷ Nougat همراه با EMUI 5.0 کار می کند.

دوربین جلو دستگاه دوگانه است و دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی و فلش مخصوص به خود این کمپانی می باشد. قدرت فلش به صورت خودکار براساس شرایط نور محیط تنظیم می شود. در عقب دوربین دوم دوگانه است، این بار با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگا پیکسل عرضه خواهد شد.

قیمت این گوشی در حدود ۲۵۵ یورو(۳۰۵ دلار آمریکا)خواهد بود.

نسخه  قوی تر این دستگاه با رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی خواهد بود که احتمالا هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

احتمال می رود زمانی که آن را در کشورهای غربی راه اندازمعرفی کند، این دستگاه Huawei G10 نامیده شود.

هوآوی این روزها در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند بسیار قدرتمند عمل کرده و گویا قصد رقابت با سایر کمپانی های معروف دنیا را دارد که این تلاش او تاکنون ستودنی است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مدیرعامل هوآوی: بهترین گوشی 5G، آیفون 12 اپل است

نظرات در مورد : گوشی هوآوی G10 در لیست گوشی های هوشمند ظاهر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *