در تاریخ 17 دستامبر سال جاری هوآوی نوا 4 رونمایی خواهد شد

هوآوی نوا 4

یکی از برندهای بسیار قدرتمند چینی، کمپانی هوآوی می باشد که توانسته در بین سه برند مطرح دنیا قرار بگیرد و خود را به اوج توانایی ها برساند. گوشی های هوشمند این کمپانی هم اکنون در بازار بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفته است و طرفداران زیادی به استفاده از این گوشی های هوشمند اقدام نموده اند. بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده گویا هوآوی تصمیم دارد تا از گوشی هوشمند هوآوی نوا 4 (Huawei Nova 4) با قابلیت های بسیار جذاب رونمایی به عمل آورد.

هوآوی نوا 4

این مسئله از اینجا مطرح شده است که هفته‌ ی قبل کمپانی هوآوی پوستری در پروفایل رسمیخود در ویبو منتشر نمود که نشان می‌ داد هوآوی تصمیم دارد که یک گوشی بهره‌ مند از صفحه نمایش های Infinity-O با حفره ای در بالا به عنوان درگاه دوربین سلفی توسعه داده و از کمپانی سامسونگ را در این خصوص جلو بزند. هم اکنون پوستر دیگری نیز در حساب کاربری ویبو هوآوی انتشار یافته است که نشان می‌ دهد این گوشی هوشمند با مشخصات و اطلاعات ذکر شده، هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) نام گرفته است و قرار است تا دو هفته‌ ی آینده یعنی 17 دسامبر سال جاری، از آن رونمایی به عمل آید.

هوآوی نوا 4

بر اساس پوستر‌ها و تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند مشخص است که در گوشه ی بالا، سمت چپ صفحه نمایش هوآوی نوا 4 قرار است یک حفره قرار بگیرد تا دوربین سلفی در این بخش تعبیه شود. به همین علت تمامی افراد انتظار دارند که در نوا 4 نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار بالا باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در تاریخ 17 دستامبر سال جاری هوآوی نوا 4 رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *